וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניאל קרייג: "משפחת קרדשיאן פאקינג אידיוטית"

שירות וואלה! סלבס

30.11.2011 / 12:33

משפחת קרדשיאן כבר רגילה להכפשות וביקורת מצד התקשורת, אך כשג'יימס בונד בכבודו ובעצמו קורא להן משפחה של אידיוטים, זה חייב לכאוב. וואלה! סלבס פאקינג לוהטת

דניאל קרייג, השחקן המגלם את ג'יימס בונד בשנים האחרונות, לא ממש אוהב את משפחת קרדשיאן. כראיה: בראיון שנתן למגזין הגברים GQ הבריטי, פתח הכוכב, המאופק בדרך כלל, את הג'ורה שלו על המשפחה הכי מפורסמת בעולם ואמר את מה שהוא חושב עליהם באמת.

"תראה את משפחת קרדשיאן, הם מכרו את החיים שלהם בשביל כסף. היום הם שווים מיליונים, אבל לא נראה לי שהיה חסר להם משהו לפני". אחרי מחשבה קצרה, הוסיף, "מה הם מלמדים את הנוער שלנו? שלהתנהג כמו אידיוט בטלוויזיה זה בסדר ואפילו רווחי". קרייג לא הסתפק בדברים האלה והודיע גם שזה בסדר לחשוף את הרגשות ואת האני האמיתי, "אבל לא כשזה נעשה למען בצע כסף ובאופן שמשחית את הנוער". שנאמר: אויש תנוח.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
למי קראת אידיוטית?/מערכת וואלה!, צילום מסך

דניאל מתגאה באופן בו הוא שומר על הפרטיות שלו. כזכור השחקן התחתן עם אשתו, רייצ'ל וויז, בחתונה שלא סוקרה בשום מקום כמעט, "יש לי הרבה חברים להודות להם על כך. אני חיי את חיי באופן מאד פרטי ומרגיש מאד נוח".

משפחת קרדשיאן טרם הגיבה לדברים, אבל ככל הנראה, ממרומי הר של קרוב ל-30 מיליון דולר בבנק, והכנסה יומית של מאות אלפי דולרים, הם מוסרים "פחחחח"!

וואלה! סלבס מתה על אנשים שעשו קריירה מלהראות כמו אידיוטים בטלוויזיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully