וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטאר: "קים טוענת שקריס הומו"

שירות וואלה! סלבס | צילום: אימג'בנק - GettyImages

1.12.2011 / 11:41

צהובון הסטאר מדווח: בזמן שקריס האמפריס שרוי בדיכאון, משפחת קרדשיאן מורידה את הכפפות: האמפריס הוא גיי בארון. לא מאמינים? האחות קלואי תפסה אותו על חם. וואלה! סלבס אוחובסקית

72 ימים בדיוק הספיקו לזוג הכי מתוקשר בארה"ב, קים קרדשיאן וקריס האמפריס, כדי לסיים את הנישואים שלהם. 72 שניות לקח לציבור האמריקאי להכריז על קים קרדשיאן בתור אויבת הציבור מספר 1. מאז הגירושים, משפחת קרדשיאן עסוקה בדבר אחד: מזעור נזקים. מאז הפרידה המתוקשרת חברות רבות ביטלו את הקשרים העסקיים עם המשפחה. אם המשפחה קריס ג'נר נשמעה בראיונות שונים כאשר היא מספרת על חברות קוסמטיקה שנפגעו מהגירושים והחליטו להשהות את העסקים עם המשפחה עד אשר ידעך זעם הקהל.

כנראה שזו הסיבה שמקורבים למשפחה מסרו למגזין ה"סטאר" האמריקאי את הסיבה האמיתית לפרידה, האמפריס הוא בכלל גיי בארון. לאחר שנטען כי השנים נפרדו עקב שיעור יוגה בעירום שקים לקחה בו חלק, מקורבים לכוכבת הריאליטי הודיעו למגזין שזו לא הסיבה, האמת היא שהמפריס לא נגע בקים במשך כל ירח הדבש שלהם, "הוא לא נמשך אליה", הודיעו יודעי הדבר. מי שעדיין לא מאמין, מדווחים המקורות (מי אמר מאמא קרדשיאן ולא קיבל?), האחות הקטנה של קים, קלואי, טוענת שתפסה אותו על חם מבצע פעילות המוכיחה שהוא הומוסקסואל.

קים קרדשיאן. GettyImages
איככ אשה. קריס וקים מדגמנים זוגיות נגעלת/GettyImages

קריס מבחינתו לא נשאר אדיש ומקורבים לשחקן הכדורסל המובך מודיעים שהוא נשבע לעשות הכל כדי להרוס את המשפחה האיומה הזו. "הוא יעשה הכל, כדאי להם להיזהר", סיפרו חבריו של האמפריס.

וואלה! סלבס לא מבינה מה הבעיה, קריס אוהב גברים וקים נראית כמו גבר שנמצא בתהליך לשינוי מין. אז הכל אמור לעבוד כמו שצריך, לא?

ג'יימס בונד: "משפחת קרדשיאן פאקינג אידיוטית"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully