וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסיבה לגירושים: קים עשתה יוגה בעירום

שירות וואלה! סלבס | צילום: אימג’בנק – GettyImages

28.11.2011 / 17:35

מתברר שאחד הדברים שהציתו את המשבר בזוגיות של קים קרדשיאן ובעלה היה שיעור יוגה בעירום בו בילתה הכלה הטרייה. הבעל הטרי תפס אותה על חם ופצח בצווחות. וואלה! סלבס דרמה קווין

בתחילת השבוע שודר בארצות הברית הפרק הראשון של העונה החדשה בסדרת הריאליטי "קים וקורטני כובשות את ניו יורק", שם ניתן לראות בבירור איך התחיל המשבר בזוגיות של קים קרדשיאן ובעלה למשך 72 ימים, קריס האמפריס. בפרק ניתן לראות שהאחיות לבית קרדשיאן הזמינו מדריך יוגה לעצמן ולעוד שתי חברות. הקאץ': שיעור היוגה נערך בעירום מלא של מדריך. האמפריס, שנכנס במפתיע לחדר, תפס את אשתו רובצת על שטיחון קטן כאשר מדריך עירום וחתיך מתהלך בין הבנות. האמפריס התעצבן ועזב את המקום בצווחות.

אמש, במהלך שידור הפרק השני של הסדרה, ניתן לראות את קים מייללת בבכי תמרורים אודות הנישואים המתפוררים שלה, לאחר שבעלה הטרי הודיע לה שברגע שתיכנס להריון, אף אחד לא יתעניין בה יותר. לפני עליית התכנית לאוויר, פרסמו אתרי רכילות אמריקאים שהזוג הפריד כוחות לאחר שקריס הודיע לקרדשיאן שהתחת עלה עצום, שהיא שמנה ולא מוכשרת. אמת.

כזכור: לפני מספר שבועות קים החליטה להיפרד מבעלה לאחר 72 ימים של נישואים, מה שהצית מסכת הכפשות של לא מעט גורמים מסביב למשפחת קרדשיאן על התנהלותה של המשפחה. שמועות על כך שהחתונה כולה היתה מבוימת ונוצרה למטרות רווח, נפוצו לכל עבר ובעלי מקצוע שהועסקו על ידי המשפחה החלו לצוץ ולדווח מה באמת קורה שם מתחת למייק אפ. "קים לא עושה כלום מבלי שישלמו לה" סיפר מקורב למשפחה, "היא לא תלך למסיבה אלמלא קיבלה על כך סכום כסף גדול מאד". עוד סיפר שמשפחת קרדשיאן הם המשפחה הכי חמדנית באמריקה.

וואלה! סלבס לא עושה כלום בשביל פחות מעשרת אלפים דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully