וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"החתונה של קים קרדשיאן מזוייפת"

שירות וואלה! סלבס | צילום: אימג’בנק – GettyImages

13.11.2011 / 14:55

יחצ"ן שעבד עם קים קרדשיאן בעבר החליט שהוא לא יכול לשתוק יותר והגיע לתכנית הבוקר כדי לספר את כל האמת: "זו לא הפעם הראשונה שקים משקרת בשביל יחסי ציבור". וואלה! סלבס בקרייסס

היחצן ההוליוודי ג'ונתן ג'קסון לא יכול לשתוק יותר. נמאס לו שכולם מאמינים לקים קרדשיאן ולשטויות שלה והוא החליט לפתוח את הג'ורה שלו כדי לעשות קצת סדר. אה כן, וגם כדי לקדם ספר חדש שהוא כותב על האליטה של הוליווד והשקרים שלה.

ג'קסון הגיע לתכנית הבוקר של לוס אנג'לס והחל לזמר, "זה ברור שהחתונה היתה מבויימת מא' עד ת'", הוא לרלר, "הכל היה כתוב עד לפרט הכי קטן". בהמשך הודיע שכל עניין החתונה כבר היה ידוע מזמן, המנהלים של ערוץ E! רצו חתונה והכינו את החוזים הרבה לפני שקריס האמפריס הציע בכלל נישואים. את הפצצה היחצן המדופלם הטיל כאשר גילה את מה שקים מרגישה באמת כלפי החתן שלה, "היא בכלל לא התגברה על האקס שלה, רג'י בוש, מהרגע הראשון היא לא היתה בטוחה שהיא רוצה להתחתן איתו", עדכן, "היו לה ספקות מהרגע הראשון".

חושבים שהחתונה הייתה מזוייפת או שהאהבה מתה אחרי 72 יום? הצביעו בפייסבוק

חתונת קים קרדשיאן, מונטסיטו, קליפורניה, 20 אוגוסט 2011. YouTube, אסור להשתמש
אמת או שקר? קרדשיאן והאמפריס/אסור להשתמש, YouTube

קים מצידה, פרסמה בבלוג שלה, "התחתנתי מתוך אהבה, אני לא מאמינה שאני צריכה להגן על זה בכלל". ג'קסון לא נשאר חייב והמשיך במסע ההכפשות שלו, "זו לא הפעם הראשונה שקים משקרת בשביל יחסי ציבור", הוא טען בכל הכוח, "לפני כמה שנים קים יצאה לשופינג עם אמה וסבתה, ואני הצעתי שנפרסם את הטיול הזה", סיפר בתכנית, "קים התלהבה והציעה שנזמין צלמי פפראצי, שיצלמו אותה ביציאה מחנות תכשיטים, על מנת שכולם יחשבו שהאקס שלה, בוש, הציע לה נישואים".

אל תדאגו לקים השברירית (והמולטי מיליונרית), כוכבת הריאליטי כבר שיסתה ביחצ"ן לשעבר את עורך הדין שלה במטרה שיפסיק את מסע ההכפשות וישלם לה תשלום נאה עבור עוגמת הנפש שכבר נגרמה.

וואלה! סלבס יצאה פעם מחנות תכשיטים. בריצה. עם שקית ביד וגרביון על הפנים.

מה אתם חושבים שדחף את קים לחופה: כסף או אהבה?
בואו לדבר על זה בפייסבוק שלנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully