וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דן תורג'מן הרס לי את החיים"

וואלה! סלבס | צילום: אביב חופי

10.1.2012 / 13:15

השחקן המוערך, דן תורג'מן, כך מתברר, הוא גם בעליו של בית מלון בצפון הארץ. הבעיה: שותפיו לעסק טוענים כי השחקן לא משלם את חובותיו וכעת הם תובעים אותו. וואלה! סלבס בית המשפט

דן תורג'מן, הוא לא רק שחקן. בשנים האחרונות הוא גם בעליו הגאה (או שלא) של בית המלון, "כנרת ספא", הממוקם בצפון הארץ. כעת טוען שותפו לעסק, משה הכהן, כי השחקן המפורסם לא שילם לכאורה את התשלומים והחובות שלו במשך יותר משנתיים, מה שלא משאיר לו ברירה, אלא לתבוע אותו.

לפני כשנתיים, כך מספר השותף, החליטו שותפיו הקודמים של תורג'מן למכור את חלקם בבית המלון, ואילו דן החליט להישאר כשותף בעל 30 אחוז בנכס. לצערו של הכהן, לא הובאה לידיעתו העובדה כי למלון אין כלל רישיון עסק, וכי נגד המלון הוצא צו סגירה. לטענת הכהן, הוא לא ויתר ועשה ככל שביכולתו על מנת להשיג את הרישיון המיוחל, דבר שהיה כרוך לכאורה בהוצאות רבות. לבסוף הרישיון הושג, והמלון המשיך לעבוד. "זו הונאה" סיפר הכהן לוואלה! סלבס, "אף אחד לא סיפר לנו על זה, גם לא דן".

דן תורג'מן. אביב חופי
לא עונה לטלפונים. דן/אביב חופי

אך כאן לא נגמרות הצרות: תורג'מן, שכחלק מהשותפות שלו, אמור היה לכאורה להעביר כספים לשיפוץ המלון ואחזקתו ואף לשלם עבור המשכנתא, המיסים והארנונה, נעלם כלא היה, ולתענתו של הכהן, החל להתעלם משיחותיו. "נכנסנו למלון עם התלהבות", סיפר הכהן, "הוא חתם על חוזה שהוא מוכן לבנות ולשפץ", הוסיף, "אבל פתאום הבן אדם נעלם. הוא לא מוכן לשלם ולא מוכן להשקיע. לא משלם משכנתא וגם את השכר של העובדים הוא לא מעביר. היה עובד שהיה צריך חתימה שלו (של תורג'מן) על הצ'ק והוא טרטר אותו במשך כמה ימים, עד שלבסוף הבחור נסע אליו עד לתל אביב בשביל שיחתום לו על הצ'ק" .

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כתב התביעה שנשלח לתורג'מן בשנת 2010/מערכת וואלה!, צילום מסך

"כבר למעלה משנה וחצי שאנחנו מממנים אותו ומשלמים את כל החלק שלו בעסקה. אנחנו עובדים קשה רק בשביל להחזיק את המלון הזה. כל החיים שלי נהרסו בגללו, אנחנו רק בחובות ולא מרוויחים שקל". בשלב מאוחר יותר, לטענתו של הכהן, החליטו השניים למכור את המלון, אך גם כאן נתקלו בקשיים. "בשביל למכור את המלון, היינו צריכים גם אישור שלו. הוא כל הזמן התעלם וכשהוא כבר ענה, הוא אמר שהוא לא מעוניין שנמכור ושהעסקה לא נראית לו".

לבסוף החליטו להשכיר את הנכס לגורם אחר, "לא הייתה לנו ברירה", מספר הכהן, "היינו חייבים להשכיר את המקום ואת הכסף שאנחנו מקבלים, אנחנו מעבירים ישר לתשלום החובות. החיים שלנו הפכו לגיהנום". בשנה האחרונה החליט הכהן לתבוע את תורג'מן על סכום של למעלה ממיליון שקל בגין החובות ועוגמת הנפש, "אין לנו ברירה, נכנסנו לחובות שאנחנו לא מצליחים לצאת מהם והכל בגלל שהוא לא העביר את הכספים שלו. אנחנו מקווים שזה יעזור".

דן תורג'מן בתגובה:
"ביני ובין משה הכהן אין כלום. אני לא מכיר את משה ואין לי שום הסכם עם משה אני ירשתי אותו כשותף מהשותף היוצא. לא אני מכרתי לו את חלקו במלון ובהסכם הכתוב מעולם לא התחייבתי לפעילות אינטנסיבית בכל מה שנוגע לבית המלון הזה. אני שותף שקט המתגורר בתל אביב. אין לי יד ורגל בזה, אני לא יודע לנהל מלון, ומעולם לא הצהרתי שאני יודע לנהל מלון".

"הכהן היה מנהל המלון בפועל וקיבל על כך משכורת. מי שחתום על חוזה השכירות שהוציא את המלון מידיו של הכהן, זה אני. וזאת כדי להשכיר את הנכס לאנשים שיש להם מושג איך מנהלים מלון. השכירות היתה כדי להעביר את זה מידיים לא מקצועיות, שרלטניות, לאנשים שיודעים מה הם עושים".

"אם הוא מצר על כישלונו בניהול, שיעשה את זה במקום אחר ולא מעל דפים של עיתון. אני לא אמור לשבת בתל אביב ולספוג את כישלונותיו. בנוסף. השותף השני שלנו, דורון לא יודע על מה מדובר ואין לו טענה וחצי טענה נגדי. אף אחד לא תבע אותי על מיליוני שקלים כפי שנטען. הכל קשקוש אחד גדול מתסכול של אדם שהתחיל לעשות עסקים שהוא לא מבין בהם".

"משה הכהן, הגם רצחת וגם ירשת? אתה גם יושב, מיצר חובות וכשלים בניהול, אין לך הסמכה ואין לך ידיעה, וגם אתה תופס טרמפ על זה שקוראים לי דן?".


גם נגד וואלה! סלבס עומדת תביעה בגין פירוק ברזים באנטליה. מה לעשות, היה ממש יפה.

בואו לדבר על זה בפייסבוק

בר רפאלי: "יאיר לפיד, אני איתך"

7 בום: מצעד השערוריות של שנת 2011

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully