וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

7 בום: מצעד השערוריות של 2011

שירות וואלה! סלבס | צילום: רויטרס

31.12.2011 / 10:34

רגע לפני ששנת 2011 אומרת ביוש, וואלה! סלבס מגישה לכם את מצעד השערוריות הכיגדולות של השנה החולפת. מי בגד, מי נפטר ומי הסתבך עם החוק? וואלה! סלבס צהובה מתמיד

רויטרס

עריכה: רן צימט

2011 הייתה אולי אחת השנים העמוסות ביותר בשערורויות וסקנדלים. וואלה! סלבס, אחת שאוהבת פרובוקציות, בחרה עבורכם בפינצטה (מזהב!) את הפרשות שזיעזעו את הביצה ההוליוודית וגרמו לכולנו להצטער על כך שאנחנו חיים בעולם שכולו יונית לוי ועידו רוזנבלום.

במקום השביעי: הילרי סוונק מפשלת
את מצעד השערוריות של שנת 2011 פותחת הילרי סוונק. בדרך כלל שחקנית משעממת, אך השנה טעתה ובגדול כשהגיעה למסיבת יום ההולדת של מנהיג צ'צ'ני מפוקפק תמורת מאות אלפי דולרים. מאוחר יותר היא התנצלה הטפשה.

במקום השישי: ארנולד שוורצנגר מציג: ילד מחוץ לנישואים
עוזרת הבית של ארנולד שוורצנגר ומריה שרייבר חשפה השנה שהמושל לשעבר עיבר אותה בלילה אחד של תשוקה, מאז ילדה לו בן זכר עבורו היא זוכה לקבל צ'ק שמנמן מדי חודש. מריה אגב, לא ממש התרגשה מהמחווה של בעלה הנואף וארגנה לו גט.

במקום החמישי: צ'ארלי שין משתגע
לא ממש ברור מה גרם לצ'ארלי שין לאבד את זה כליל, להתקשר לבוס שלו, יוצר "שני גברים וחצי" ולפתוח פה ג'ורה. שין נזרק מהתכנית ובתגובה יצא לסיבוב הופעות ברחבי ארה"ב, אז טען שיש לו דם של נמרים, ושהוא בכלל כוכב רוק מהחלל החיצון. הגיוני.

במקום הרביעי: תמונות עירום של כוכבות הוליווד נחשפות
כריסטופר צ'אני ממש הסתקרן לדעת מה יש בתיבות הדואר האלקטרוני של כוכבות הוליווד. אז במקום לשאול, הוא פרץ אליהן, מצא תמונות עירום ופרסם אותן לכל המרבה במחיר. סקרלט ג'והנסון, מילה קוניס וג'סיקה אלבה פחות התלהבו ופנו ל-FBI, שמיהר לעצור את האיש. וחבל.

במקום השלישי: לינדזי לוהן נעצרת
זו היתה השנה הכי קשה של שחקנית הקולנוע לינדזי לוהן. היא השתכרה, עשתה תאונות, נעצרה אינספור פעמים ולבסוף נגזרו עליה עבודות שירות בחדר מתים, מאסרים על תנאי, מעצר בית אחד פלאס ארבע שעות בקלבוש. נכון לעכשיו היא כבר בסדר, פחות מטורללת, אבל עם פלוס של מיליון דולר בעו"ש ושער בפלייבוי.

במקום השני: ג'סטין ביבר מסתבך
אז נכון, השנה ג'סטין הרוויח מיליונים, הסתובב מסביב לעולם ואפילו תפס חברה מפורסמת והורסת, אבל היי, כסף גדול מגיע עם צרות גדולות. מעריצה מטורלת האשימה את ביבר בכך שעיבר אותה אחרי הופעה ואפילו טינפה על יכולותיו המיניות. החצופה. שבוע אחרי היא התקפלה והתביעה נעלמה.

ובמקום הראשון: מותה הטראגי של איימי ווינהאוס
איימי ווינהאוס, אולי אחת הכוכבות הכי שערורייתיות בעולם, שתתה בלי סוף, השתמשה בסמים, הובילה טרנדים וכבשה את העולם. בגיל 27 הכוכבת נמצאה כשהיא ללא רוח חיים בביתה שבלונדון. מאוחר יותר התברר שהיה זה עירוב של כדורים ואלכוהול שגרם למותה של כוכבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully