וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר רפאלי: "יאיר לפיד, אני איתך"

וואלה! סלבס

10.1.2012 / 16:37

בר רפאלי התעוררה על הצד הנכון של המיטה ומיד צייצה בטוויטר שיש לה מצברוח שטות. בהמשך גם דיברה עם ציפורים, קפצה כמו צפרדע והתגייסה לצדו של יאיר לפיד. וואלה! סלבס WTF

כנראה שהאוויר בארץ עושה טוב לבר רפאלי, אשר רק הניחה רגל על אדמת הקודש וכבר משפריצה לאוויר העולם חיוביות אין קץ. כבר במטוס נראו סימנים של חיוביות, כאשר ביקשה מהדייל מגזין נשים ועיתון יומי וגילתה שהיא מככבת על שער של אחד ועל תשבץ של אחר. זה שעשע אותה.

מאוחר יותר, כאשר התעוררה משנת היופי שלה, הבינלאומית פתחה את היום עם ציוץ אופטימי: "אין לי מילים כדי לתאר את ההרגשה, איך זה להתעורר במיטה שלך. אני אפילו לא אנסה. בוקר טוב לציפורים". לא ברור אם הציפורים ענו לה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ו.. הופה. בר/מערכת וואלה!, צילום מסך

מיד לאחר מכן, החליטה לפנק את עוקביה בציוץ נוסף, הפעם אקטואלי יותר ונטול ציפורים: " יאיר לפיד. אני איתך. למרות שפעם התרגזתי שכתבת משהו שטותי בטור שלך עליי... טובת הכלל קצת יותר חשובה לי. ;) בהצלחה". עד לזמן כתיבת שורות אלו, אף אחד מראשי המפלגות הגדולות לא חטף התקף חרדה.

גם הציוץ הבא של הדוגמנית הלוהטת היה בסימן משועשע במיוחד: "אני במצב רוח שטות, יהיה מצחיק". לא ממש ברור למה התכוונה הברבור, אך כמה שעות אחרי, כאשר הגיע למכון הכושר, הכל התבהר. בניגוד לכוכבות אחרות המנסות לעשות פרצופים סקסיים לעדשה, הבלונדה החליטה שהכי קורע יהיה לראות אותה מדגמנת קפיצות צפרדע לא פוטוגניות אך משעשעות. צדקה.

זו הצפרדע היחידה שוואלה! סלבס מוכנה לנשק.

יש לה סיבות להיות שמחה: בר רפאלי הדוגמנית הכי מרוויחה בישראל

לא רק בישראל: גם בניו יורק , בר רפאלי חוגגת

זוכרים? יאיר לפיד הודיע על כניסתו לפוליטיקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully