וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קארין כהן וטל אהרון נפרדו

וואלה! סלבס

4.1.2012 / 0:00

אחרי חודשיים של זוגיות דביקה במיוחד, קארין כהן ובן זוגה טל אהרון הפרידו כוחות. מקורבים: "יש סיכוי שזה לא סופי". וואלה! סלבס לבד על הגג

רק לפני חודשיים וואלה! סלבס דיווחה לראשונה על הרומן הסוער של קארין כהן וטל אהרון, אך היום (ג') מתברר ששישים ימים של זוגיות הספיקו לשניים בהחלט. בשעות הערב המוקדמות התפתח בין בני הזוג ויכוח קולני שגרר תחושות קשות משני הצדדים. מקורבים לזוג קיבלו שיחות טלפון בהן סיפרו השניים על כך שישנו סיכוי שעד סוף היום הם יפרדו.

מאוחר יותר הגיעו השניים למסקנה הסופית והפנימו את העובדה שהאהבה הזו לא בשבילם וסגרו את הבסטה על הזוגיות הטריה. כהן, שלא ויתרה על דירתה התל אביבית, לטובת מגורים במגדלי yoo היוקרתיים, שם מתגורר אהרון, שבה לביתה בגפה. מקורבים לשניים סיפרו לוואלה! סלבס שאמנם מדובר במריבה גדולה, אך זה הוא הריב המשמעותי הראשון של השניים. "זה לא סופי", סיפרו מקורבים, "יש סיכוי גדול שעוד יחזרו אחד לשניה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אורים שפעם היה פה טוב. קארין וטל/מערכת וואלה!, צילום מסך

בפרקים הקודמים: בחודש אוקטובר האחרון התגרשה כהן מנירו לוי, איתו התחתנה רק שנה קודם לכן. השניים הפרידו כוחות בקול תרועה, אל מול עיני התקשורת ולא חסכו ביקורת אחד על השניה. השיא היה כאשר נפגשו על מדרגותל הרבנות, שם התפתח ריב קולני אל מול עיניהם המשתאות של העוברים ושבים.

רק לפני מספר ימים פרגנה כהן לנירו על הזוגיות הטרייה שלו עם אורטל סולימן, אחת מכוכבות "הדור הבא 7\24". כהן העלתה את לוי לשידור במהלך תכנית רדיו בה היא משדרת לצידו של זוהר ישראל, ואפילו פינקה אותו בטיפ על חשבון הבית: "תחכה קצת, מתחליל עכשיו האח הגדול, תוכל לתפוס שם פליטת ריאליטי יותר שווה".

נורית אורגל בשם קארין כהן: "אין תגובה".

וואלה! סלבס נפרדה פעם מהחבר שלה אחרי שלא הסכים לקנות לה פנטהאוז, 250 מטר ולקרוא לה אביבית.

  • עוד באותו נושא:
  • קארין כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully