וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קארין כהן בזוגיות חדשה

דודי טל

16.11.2011 / 15:08

לקארין כהן לקח פחות מחודש אחרי החתימה על מסמכי הגירושים, כדי להתגבר על נירו ולמצוא בן זוג חדש. תכירו: טל אהרון, מפיק אירועים מתל אביב. וואלה! סלבס ריבאונד

קארין כהן לא מבזבזת את הזמן ומבינה שעליה להכות על הברזל כל עוד הוא חם. או במקרה שלה, כל עוד היא מצליחה לסובב ראשים. פחות מחודש מאז שחתמה הדוגמנית הדקיקה על הסכמי הגירושים שלה ושל בעלה לשעבר נירו לוי, היא מתדהרת בימים אלו בזוגיות חדשה.

הבחור המאושר: טל אהרון, מפיק מסיבות והופעות כמו של אייל גולן ודודו אהרון המתגורר בשכונת צמרת היוקרתית בתל אביב. השניים, שיוצאים כבר שלושה שבועות ביחד, העדיפו לשמור על הקשר ביניהם בסוד מהסביבה ובעיקר מהתקשורת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חמודים. כהן ואהרון/מערכת וואלה!, צילום מסך

אתמול החליט אהרון להוציא את הזוגיות שלהם מהארון ופרסם מעל דף הפייסבוק שלו תמונה של השניים, שאף זיכתה אותו בשלל תגובות, אחת מהן של החבר הקרוב, אייל גולן, שכתב: "בהצלחה אח שלי היקר. אין ספק שאתה נראה מאושר בתקופה האחרונה. מקווה שאהיה פנוי בתאריך שתבחר". וואלה! סלבס פנויה בכל תאריך שיבחר, אגב.

כזכור, נירו לוי וקארין התחתנו לפני קצת יותר משנה בחתונה מפוארת שכללה חברים רבים מהתעשייה. לפני מספר חודשים התגלו סדקים בזוגיות של השניים והזוג החליט להפריד כוחות. למרות הפרידה, השניים שיתפו פעולה בפרסומת וכהן אף המשיכה להסתובב עם הטבעת ונשמעה אופטימית לגבי המשך הקשר שלהם. לפני פחות מחודש לוי וכהן התגרשו סופית, לא לפני שניהלו קרב גירושים מכוער שכלל מריבה בבית הדין הרבני.

נורית אורגל בשם קארין כהן: "קארין היא בן אדם חופשי ומאושר ואני מאחלת לה את כל הטוב".

הזוגיות היחידה שוואלה! סלבס מוכנה לחשוף זו הזוגיות עם הכלב שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully