וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נירו וקארין רבים ברבנות

וואלה! סלבס | צילום: שוקה כהן

15.9.2011 / 11:30

אפשר להפסיק להתפלל לקאמבק: נירו לוי וקארין כהן נפגשו הבוקר ברבנות לדיון ראשון וסוער שנגמר במכות. וואלה! סלבס אוזניים לכותל

אחרי קצת יותר משנת זוגיות דביקה, נירו לוי וקארין כהן מתחילים בתהליך הגירושים והגיעו היום (חמישי) לדיון ראשון ברבנות. גורמים שנכחו במקום מספרים כי למרות שעל פניו השניים נפרדו כידידים, לא כך הדבר. בחדר הדיונים התפתח דיון סוער וקולני בין השניים, "נירו הוא זה שבעיקר צעק על קארין" מספר אדם שנכח במקום. ואם לא די בכך, ביציאה מחדר הדיונים, הבחין נירו בזמר תמיר גל שליווה חבר. נירו, שלא זיהה את הזמר, חשב שהוא חבר של כהן ותקף אותו תוך כדי שהוא מאשים אותו ביחסים עם גרושתו לעתיד.

"זה היה ממש מביך" מספר עד ראייה, "הוא תקף אותו וצעק עליו". לבסוף הגיעו מאבטחים והוציאו את לוי מהמקום. לאחר שנרגעו הרוחות, לוי חזר לרבנות להמשך הדיונים ואף נרשמה סולחה בין השחקן לזמר. "אני בסך הכל הגעתי לשם עם חבר שמתגרש", סיפר גל, "פתאום הוא קפץ עליי והאשים אותי שבאתי עם אישתו. הדברים התגלגלו לידי מריבה, עד שהשומרים באו להוציא אותו. אבל בסוף הכל נרגע, ביקשנו סליחה אחד מהשני ואמרתי לו שאני מבין את המצב שלו, גם אני עברתי את זה. התחבקנו והתנשקנו והכל בסדר".

למי שהרגע חזר מחופש בחלל, נספר שלוי נצפה בשבועות האחרונים כשהוא מתרועע עם נשים שלא מזכירות כל כך את כהן, וסיפר לכל מי שיש לו אוזניים שהוא מתכוון להשלים את הגירושים האלה. כהן מצדה הקפידה לשמור על דיסקרטיות והודיעה שהיא מבחינתה עדיין אישה נשואה. השניים הקפידו לשדר לעולם עסקים כרגיל: לפני מספר שבועות הם נפגשו מועדון , ואתמול אף פורסם כי הזוג הסכים לשתף פעולה בקמפיין חדש לבושם. מאירועי היום, בהחלט אפשר להבין כי מה שרואים כלפי חוץ, לא באמת מעיד על הדרמה האמיתית.

פלאשבק: בחודש מאי 2010, צעדו השניים אל מתחת לחופה בנוכחות עשרות סלבריטאים ולא מעט כלי תקשורת. מאז נצפה הזוג בעיקר בבתי קפה מסביב לעיר, כשהם מקפידים לדגמן זוגיות צמודה ודביקה במיוחד. הצרות החלו לפני מספר חודשים, כאשר שמועות על סדקים במערכת הזוגית החלו לצוץ חדשות לבקרים. מאז גיסנו נצפה בכל מועדון אפשרי כשהוא חופן עלמות חן מחויכות ואילו לוי הקפידה להסתובב עם טבעת הנישואים שלה ולשדר עסקים כרגיל.

נירו, מה קרה שם?
"הכל בסדר, אין תגובה, יום נפלא".

אם וואלה! סלבס לא מתגרשת בכל ראש חודש זה סימן רע.

מי ייקח? נירו או תמיר גל? בואו לדבר על זה בפייסבוק

נירו לוי, קארין כהן. שוקה כהן
את לוקחת את הטלויזיה, אני את הפאקטים שבבוידעם/שוקה כהן
נירו לוי, קארין כהן. שוקה כהן
הוא מציע את הטלויזיה, אני לא יוצאת משם בלי מינימום מאפרה אחת/שוקה כהן
נירו לוי, קארין כהן. שוקה כהן
מאפרה?? גג תקבלי אבק מהפנאלים/שוקה כהן
נירו לוי, קארין כהן. שוקה כהן
אז אני לוקחת את הסרוויס מהחתונה/שוקה כהן
נירו לוי, קארין כהן. שוקה כהן
וזה סופי!/שוקה כהן
נירו לוי, קארין כהן. שוקה כהן
יאללה, אני מתחפפת. ד"ש לתמיר גל/שוקה כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully