וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי גנב ללינדזי לוהן 10 אלפים דולר מהארנק?

שירות וואלה! סלבס

13.12.2011 / 0:05

הצרות פשוט ממשיכות לרדוף אחרי לינדזי לוהן: התיק היוקרתי של הכוכבת הבלונדינית נגנב במהלך מסיבה והוחזר יום למחרת מינוס 10 אלפים דולר. וואלה! סלבס מחביאה מתחת למזרן

לינדזי לוהן בדיוק התחילה לעלות על המסלול לחיים טובים יותר: עוד רגע היא מסיימת את עבודות השירות שנגזרו עליה בחדר המתים, אלכוהול כבר לא מהווה חלק נכבד מההתנהלות היומית שלה וכבר כמה חודשים שהיא לא תקפה אף אחד, נהגה בשיכרות או סתם דיברה שטויות. אבל היי, היקום כנראה לא התרשם מלינדזי החדשה, והחליט לפנק אותה בקרייסס אחד נוסף. על חשבון הבית.

לינדזי לוהן. Toby Canham, GettyImages
מי הזיז את השאנל שלי?/GettyImages, Toby Canham

במהלך מסיבת חוף בה נכחה הבלונדה בסוף השבוע האחרון, לוהן גילתה שתיק השאנל שלה נגנב עם כל המסמכים החשובים, הדרכון והכסף שהיו בו. לוהן הזמינה משטרה (שהגיעה הפעם לא כדי לעצור אותה!), והטריפה את החוגגים עד שעות הבוקר המוקדמות על מנת שאלה יעזרו לה למצוא את התיק והתכולה היקרה.

אתר הרכילות TMZ מדווח, שאחרי שהמשטרה הרימה ידיים ואחרון החוגגים פינה את המקום, מקורב לשחקנית שאל מקומי חשוד אם הוא יודע איפה התיק נמצא. המקומי הכחיש כל קשר, אבל אז, כמה דקות אחרי הגיע למקום עם התיק עם כל המסמכים שבו. לינדזי המרוגשת כל כך שמחה שהתיק חזר אליה, שאפילו לא כעסה שעשרת אלפים הדולר שהיו בו נעלמו. ככה זה כשאת מקבלת מיליון דולק תמורת צילומים ל"פלייבוי".

וואלה! סלבס מחביאה את הכסף בחזיה.

למי שהצליח לפספס, תמונות העירום של לוהן במגזין פלייבוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully