וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזמן שמצמצתם: לינדזי לוהן ישבה בכלא ושוחררה

שירות וואלה! סלבס | צילום: אימאג'בנק - gettyimages

7.11.2011 / 14:55

משתלם להיות לינדזי לוהן: הזמרת, נכנסה היום לבית הכלא, שם היתה אמורה לרצות מאסר של 30 יום, אבל שוחררה ממנו אחרי ארבע שעות בגלל עומס בקלבוש. וואלה! סלבס זינזאנה

לינדזי לוהן שוב מוכיחה שבהוליווד הייאוש, וגם הכלא, נעשה יותר נוח. הכוכבת הגיעה אתמול בלילה לבית הכלא המחוזי בלוס אנג'לס, שם היא אמורה לרצות מאסר של 30 יום בגין הפרת תנאי השיחרור שלו. אבל עוד לפני שהספיקה להכיר את השותפות שלה לתא, היא כבר חתמה על טופסי השיחרור. מה שאומר שלינדזי שהתה בבית הכלא בסך הכל ארבע שעות בודדות. הסיבה לשיחרור הבזק היא צפיפות ועומס יתר על מתקני הכלא. נו, אולי גם למרגול יש תקווה.

לינדזי לוהן. Toby Canham, GettyImages
מאחורי הסורגים, או שלא. לינדזי לוהן./GettyImages, Toby Canham

"כל מה שאני יכול לאשר, הוא שאכן גברת לוהן שוחררה", אמר השריף של לוס אנג'לס למגזין "פיפל", והוסיף "בגלל צפיפות יתר בבית הכלא - אסירות רבות הנחשבות ללא אלימות משוחררות אחרי זמן קצר בבית הכלא".

כזכור, לינדזי נשלחה לכלא בשבוע שעבר, אחרי שלא עמדה בתנאי השיחרור על תנאי שלה ולא הגיעה לעבודות השירות הקהילתי כפי שנדרשה. למרות שהחלק של הכלא עבר בקלילות - עכשיו מגיע הקטע הקשה. לינדזי תידרש לתת עוד 53 ימי שירות קהילתי ולהגיע לעוד 18 פגישות עם הפסיכאטרית שלה - וכל זאת עד סוף חודש מרץ. במידה ולא תעמוד גם בכל תנאי השיחרור האלה - היא תצטרך לעמוד לדין שוב, אך הפעם העונש יהיה לא פחות מתשעה חודשים בכלא.

וואלה! סלבס לא צריכה שיכריחו אותה ללכת לשרינק, היא הולכת לבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully