וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לינדזי לוהן תקפה צלם

שירות וואלה! סלבס | צילום: אימג’בנק – GettyImages

18.9.2011 / 11:07

אויש תנוחי: לינדזי לוהן לא ממש אהבה את הרעיון שצלם ניסה לתעד אותה חוגגת במסיבה מיוחצנת, אז היא זרקה עליו כוסות. וואלה! סלבס תופסת מחסה

כולם יודעים שלינדזי לוהן מטורללת. אבל עכשיו מתברר שהיא כל כך מטורללת שזה כבר נהיה מסוכן לציבור. הכוכבת איבדה את זה לחלוטין במהלך מסיבה עמוסת כוכבים, של מגזין V, שנערכה על גג של בית מלון בניו יורק בשבוע שעבר, ממש מול עיניהם ההמומות של מרי קייט אולסן, קוטני לאב ועוד כוכבים.

עדי ראייה סיפרו לאתר הרכילות של ה'ניו יורק פוסט', שלוהן המהבולה חגגה עם חברים ליד הבר כאשר לפתע אחד הצלמים שנכחו באיוונט כיוון לעברה את המצלמה שלו.

לינדזי לוהן. GettyImages
לינדזי בכניסה לבית המשפט אחרי הקרייסס האחרון שלה/GettyImages

מתברר שהשחקנית שלא ממש הפנימה שהיא נמצאת במסיבה מיוחצנת ופחות התלהבה מעניין הפלאשים, העיפה לעברו את כוס השתייה שהחזיקה ביד. כאילו כל זה לא מספיק, היא תפסה כוס נוספת שעמדה על הבר והעיפה גם אותה לעבר הצלם ההמום. כתגובה, הצלם פרסם סטטוס בחשבון הטוויטר שלו: "וואו, לינדזי באמת טראשית כמו שמספרים עליה. עכשיו היא זרקה עלי שתיה וכוסות בגלל שניסיתי לצלם אותה". לינדזי אגב אומרת שהיא לא זוכרת דבר מהאירוע. טיפ על חשבון הבית: אולי אם תשתה פחות תזכור קצת יותר.

מי שלא שתה, אבל עדיין הספיק לשכוח: רק לפני מספר שבועות לוהן חובבת השערוריות, שוחררה ממעצר הבית בו שהתה לאחרונה, עקב הפרת תנאי השחרור שלה ונשבעה שהיא והאלכוהול כבר לא חברים. היי, מתברר שהם עשו קאמבק.

וואלה! סלבס בהאנג אובר רק מלשמוע את השם של לינדזי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully