וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לינדזי לוהן על שער פלייבוי

שירות וואלה! סלבס | צילום: אימג’בנק – GettyImages

8.12.2011 / 13:15

לינדזי לוהן אולי לא מצליחה לשמור על שבוע שלם בלי לעשות צרות, אבל היי גם לילדות רעות מגיעות חדשות טובות. שער הפלייבוי עליו היא מככבת דלף והוא נראה מעולה. וואלה! סלבס מפסקת

לינדזי לוהן אולי ילדה רעה, אבל לפחות התמונות שלה למגזין פלייבוי המגה סקסי יצאו טובות. לפי אתרי רכילות מחו"ל, לינדזי הזכירה לכל דרי הסט את מרילין מונרו ובזכותה הצילום הפך לקלאסי וברמה גבוהה. יש לציין שלוהן רובצת על כסא בדמות לוגו השפן של פלייבוי כשהיא ערומה ומפוסקת רגליים, אבל היי, כל אחד והזווית שלו על מה שקלאסי.

זה, כזכור, סשן הצילומים השני של לוהן למגזין. לאחרונה פורסם כי כבר בחודש שעבר לוהן הגיעה לצילומי השער אך בעלי העיתון, יו הפנר, החליט שהיא כעורה וחייבת לחזור לסשן צילומים נוסף. לוהן, מצידה, לא התעצלה, התפשטה בשנית, עטתה על עצמה פרצוף סקסי והצליחה להנפיק שער מפנק במיוחד. לשמחתו של הפנר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
למי קראת שפן? לינדזי חושפת/מערכת וואלה!, צילום מסך

למי שהספיק לשכוח, הרומן של לוהן עם החוק התחיל כבר לפני מספר חודשים כאשר נתפסה כשהיא נוהגת תחת השפעת אלכוהול. מאוחר יותר, הפרה את תנאי השחרור שלה, נתפסה כשהיא גונבת שרשרת יקרה וצמיד שהוצמד לה לרגל על מנת לזהות אלכוהול בדמה צפצף בשיגעון כאשר הכוכבת שתתה את עצמה למוות.

לאחרונה שוחררה ממעצר בית והגיעה להסדר עם בית המשפט. נכון לימים אלה, לוהן עדיין משלמת את חובה לחברה בדמות מאות שעות של עבודות שירות (היי, ממש כמו מרגול!), בחדר המתים של לוס אנג'לס (טוב, לא ממש כמו מרגול).

וואלה! סלבס הצטלמה פעם עם רגליים מפוסקות ובוש חשוף. הדגל הורד לחצי התורן וחדרי המיון התמלאו בנפגעי חרדה.

מה אתם חושבים על השער של לינדזי? בואו לדבר על זה בפייסבוק

זו לא הפעם הראשונה שלינדזי מתפשטת, כנסו להציץ

לינדזי לוהן תיכנס לבית האח הגדול?

לינדזי לוהן נכנסה לכלא לארבע שעות בלבד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully