וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לינדזי לוהן תיכנס ל"האח הגדול"?

שירות וואלה! סלבס | צילום: אימג’בנק – GettyImages

5.12.2011 / 0:02

חודש אחרי שישבה בכלא, לינדזי לוהן קיבלה הצעה להשתתף בגרסה הבריטית של "האח הגדול" תמורת מיליון פאונד. החדשות הרעות: לא בטוח שבית המשפט יאשר לה לעזוב את הארץ. וואלה! סלבס באסה

בזמן שבארץ מתקשים ללהק כוכבי על לגרסאות VIP של תכניות ריאליטי, בבריטניה הכסף הגדול גורם ללא מעט פנים מוכרות לשמוח על הקריאה להשתתף בתכנית. מיליון פאונד הוא הסכום אותו תשלשל לכיסה לינדזי לוהן, אם בית המשפט יאשר לה לעזוב את גבולות ארה"ב ולהשתתף בגרסת ה VIP של "האח הגדול" הבריטי. מיליון פאונד, רק כדי להשתתף בתכנית, לא כדי לנצח בה.

אתרי רכילות אמריקאים דיווחו אמש על כך שמפיקי הריאליטי הגיעו ללוס אנג'לס על מנת להיפגש עם הכוכבת, ששמחה מאד לקבל את ההצעה. אממה, הדבר היחיד העומד בינה ובין מיליון הפאונד המוצעים לה, הם בית המשפט ועבודות השירות שהיא חייבת להשלים.

לינדזי לוהן. Toby Canham, GettyImages
בדרך לעוד השקה. לוהן/GettyImages, Toby Canham

כזכור, רק לפני מספר שבועות גזר בית המשפט על הכוכבת ההוליוודית המתוסבכת ארבע שעות מאחורי סורג ובריח, 53 ימי שירות קהילתי (ניקיון חדר מתים עירוני) ו-18 פגישות עם הפסיכאטרית שלה. בסוף השבוע האחרון פורסם כי לוהן מתקדמת יפה מאד בקצב העבודה וקרובה מאד לסיום השעות שהוקצו לה. יחד עם זאת, בית המשפט עדיין לא מתחייב לאשר לשחקנית לעזוב את גבולות המדינה.

המפיקים הבריטים לא מתכוונים לוותר בקלות על הכוכבת החדשה והודיעו שיעשו כל מה שנדרש על מנת לשכנע את בית המשפט לשחרר את לוהן למספר שבועות. "זה יעזור לה לבנות את חייה מחדש", הם הסבירו.

וואלה! סלבס תוהה מי נותן ללינדזי עצות קריירה: קודם פלייבוי, עכשיו האח הגדול. מה הלאה, השקה בקניון רמת אביב?

גם לפלייבוי היא לא סרבה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully