וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לינדזי לוהן לפלייבוי

שירות וואלה! סלבס | צילום: אימג’בנק – GettyImages

25.10.2011 / 10:25

רגע לפני פשיטת רגל, לינדזי לוהן תפקיד בקרוב מיליון דולר בחשבון הבנק שלה. הג'וב שהיא צריכה לבצע לטובת הצ'ק השמנמן: פשוט מאד, להתפשט לטובת צילומים בפלייבוי. וואלה! סלבס חסודה

טוב, זה לא סוד שהמצב של לינדזי לוהן בקרשים, נכון? בשנה האחרונה הכוכבת לשעבר הספיקה להיעצר על נהיגה בשכרות, להישפט, להיאשם בגניבה מחנות תכשיטים, להיכנס למעצר בית, להפר את תנאי השחרור על תנאי שלה, שוב להשתכר בפומבי, לתקוף צלם, להתחדש ברכב יוקרה מנקר עיניים ואז לספר לנושים להם היא חייבת כסף שעם כל הכבוד, היא בכלל בפשיטת רגל. לא קל להיות סטארית.

אז בזמן שמקורבים ללוהן מספרים לכל מי שיש לו אוזניים ולא רץ מספיק מהר, שהכוכבת חיה בזכות מתנות שהיא מקבלת חינם מיח"צנים וביקורים ממומנים במועדוני לילה, לינדזי בכלל שמה עין על כסף גדול שיכנס לחשבונה בקרוב מאד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מיליון דולר והיא מאשרת להוריד את הכוכב. לינדזי משתעשעת/מערכת וואלה!, צילום מסך

אתר הרכילות TMZ מדווח שמגזין פלייבוי פנה לשחקנית והציע לשלם לה סכום של כ-750 אלף דולר לטובת צילומי עירום מרגשים. אממה, השחקנית החליטה שהיא לא בעניין אלא אם יעלו את הסכום למשהו שנראה כמו מיליון דולר. במגזין התלבטו ולבסוף שידרגו את ההצעה לסכום שקרוב יותר למיליון דולר. נציגיה של לוהן, אגב, הגיבו ל-TMZ כי הם לא יכולים לאשר או להכחיש בשלב זה את הידיעה.

וואלה! סלבס קיבלה פעם כסף כדי להישאר לבושה לחלוטין, פלוס הצעה לבונוס אם תלבש מסיכה.

פיכסה: השיניים של לינדזי רקובות! אתם חייבים לראות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טוב, גם 750 אלף ג'ובה יגרמו לה להראות לכם יותר. לוהן/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully