וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איכס: השיניים של לינדזי לוהן רקובות

שירות וואלה! סלבס | צילום: אימג’בנק – GettyImages

16.10.2011 / 10:06

אחרי ההשתכרות הפומבית, מעצר הבית, עבודות השירות והמשפט המביך, לינדזי לוהן סוף סוף חוזרת לחייך. הבעיה: היא עושה את זה עם סט שיניים רקובות. וואלה! סלבס (מ)עששת

אין ספק ששק החבטות העונה לשם לינדזי לוהן הוא היצור הכי אומלל בהוליווד. אחרי שהתקשורת המקומית רקדה לצלילי יבבותיה של השחקנית בזמן שזו נעה בין מעצר בית לבית המשפט, צלמי הפפראצי של מגזין "פיפל" תקתקו את השחקנית במהלך ביקור על שטיח אדום של איזה אירוע לאתר אינטרנט כשהיא מחייכת חיוך ענק. הבעיה: בעיר בה שיניים לבנות זה מאסט, לינדזי חשפה סט שיניים המזכיר לוע של הומלס חובב מתוקים.

הלסת הצהבהבה והסמי רקובה של לוהן זכתה ללא מעט תשומת לב, עד שהדובר הפרטי של השחקנית נאלץ להגיב על העניין והודיע שהוא ממש לא מבין מה לא בסדר בפה של הלקוחה המפורסמת שלו, תוך שהוא מוסיף כי עם כל הכבוד, לינדזי היא השחקנית הכי טובה בדור שלה וכראיה: מדי שבוע הוא והכוכבת המטורללת נאלצים לדחות אינספור בקשות של צלמי על מסביב לעולם להנציח את יופייה מעורר הקנאה. או מעורר הפלצות, תלוי איך אתם מסתכלים על זה.

לצערה הרב של לוהן, זוהי לא הגדולה שבצרותיה. לאחר שיצאה ממעצר בית ונראה כאילו הצרות המשפטיות שלה מאחוריה, קצין המבחן שלה התמרמר לגלות כי השחקנית עזבה את לוס אנג'לס מבלי להודיע לו כדי לחגוג בשבוע האופנה בפריס והגיש בקשה לבית המשפט לעצור את הכוכבת. לינדזי מבחינתה מוכנה להישבע שהשאירה לו הודעה במשיבון. מהבולה.

וואלה! סלבס הולכת לרופא השיניים רק בשביל הסיכוי לאוברדוז של גז צחוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קריוס ובקטוס מסרו ד"ש. לינדזי חושפת חיוך מבהיל/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully