וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרישות האלכוהוליות של אדל

שירות וואלה! סלבס | צילום: רויטרס

8.12.2011 / 10:18

אדל אולי מתאוששת מניתוח במיתרי הקול, אבל על האלכוהול שלה היא לא מתפשרת: 2 בקבוקי יין יקר מאד ו-12 בקבוקי בירה אירופאית, "אמריקאית לא באה בחשבון". וואלה! סלבס אלכוהוליסטית

הזמרת הבריטית אדל אולי רק בת 23, אבל עם קול כמו שלה והעובדה שהאלבום האחרון שלה, "21", הפך לאלבום הנמכר ביותר במאה ה-21 בבריטניה, היא יכולה להרשות לעצמה להתפנק. בחודשים האחרונים אמנם ביטלה אדל את כל ההופעות שתוכננו לה עקב בעיה במיתרי הקול, אך בימים אלה היא כבר מתאוששת מהניתוח שעברה ומנהליה החלו לסגור לה הופעות מסביב לעולם. היעד הראשון: סיבוב ההופעות ברחבי ארצות הברית.

ממש כמו כל כוכב אחר, אנשיה של הזמרת שלחו רשימת דרישות למארחים האמריקאים על מנת ששהותה של הדיווה תהיה נעימה ככל האפשר. בניגוד לאחרים שמבקשים מזון בריאות ופרחים לבנים, אדל הודיעה שלצדם של בקבוקי מיץ תפוזים, מים מינרליים ומוזלי, היא דורשת לא פחות מ-12 בירות, "אירופאיות! בירות צפון אמריקאיות לא באות בחשבון!", שני בקבוקי יין "אדום, יקר מאד. צרפתי, איטלקי או ספרדי!", חפיסת סיגריות "עם מצית חד פעמית" ושוקולדים בגודל ביס. תפריט בריאות, או לא?

אדל. Kevin Winter, GettyImages
שמישהו רק יעז לגעת לה בבירה!/GettyImages, Kevin Winter

אדל לא לבד, כמעט כל כוכב שמגיע להופעה משריץ רשימת דרישות ביזארית. קחו למשל את ג'ניפר לופז שהודיעה שהיא לא מנענעת שום דבר אם לא מספקים לה ריהוט לבן, יצירות אמנות לבנות, פרחים לבנים פלאס פסנתר בלאנקו בסוויטה שלה, מדונה שלא עולה לבמה אם לא מחובר אליה חדר יוגה צמוד, אנריקה איגלסיאס שלא נותן בביילמוס ללא מלאי של סוכריות M&M כתומות בלבד ועוד שלל דרישות טפשיות.

וואלה! סלבס לא יוצאת מהמיטה בלי צלחת סרדינים וקערת נוטלה.

רשימת הדרישות המטומטמת של ג'סטין ביבר

רשימת הדרישות המוגזמת של "רוקסט"

רשימת הדרישות המוזרה של מארק רונסון

  • עוד באותו נושא:
  • אדל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully