וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארק רונסון נושך מגבות

וואלה! סלבס

15.8.2011 / 22:10

רגע לפני שמפיק העל מארק רונסון מגיע להופעה בארץ, קבלו את רשימת הדרישות של הכוכב. וואלה! סלבס דורשת צדק חברתי ופחמימה ריקה על הדרך.

שבוע לפני שמארק רונסון, המפיק המוסיקלי האחראי בין השאר להצלחתן של אדל, איימי ווינהאוס השם יקום דמה, בוי ג'ורג' ועוד לא מעט כוכבים, נוחת בישראל לרגל הופעת ענק בחסות "XL nightlife festival", שתערך בגני התערוכה בחמישי הבא, שלחו נציגיו בניכר רשימת דרישות בסיסית שלא הייתה מביישת שום דיווה.

בזמן שג'ניפר לופז דורשת ריהוט לבן, יצירות אמנות לבנות, פרחים לבנים פלאס פסנתר בלאנקו בסוויטה שלה, מדונה לא עולה לבמה שלא מצוידת בחדר יוגה צמוד ואנריקה איגלסיאס לא נותן בביילמוס ללא מלאי של סוכריות M&M כתומות בלבד – רונסון וצוותו מבקשים בעיקר מגבות. ארבעים ליתר דיוק.

מארק רונסון עם בת' דיטו.
בואי אני אלמד אותך איך לדרוש ולקבל. מארק רונסון ובת' דיטו

בנוסף ל-24 בקבוקי מים מינראליים, 24 פחיות סודה, 2 ליטרים של מיץ תפוזים טרי ו-2 של מיץ תפוחים, 24 בקבוקי בירה, בקבוק וודקה אחד, 12 פחיות משקה אנרגיה, ועוד מיני נוזלים, פירות ומרק תוצרת בית (כי חשוב לשמור על הבריאות!), הזמר וצוותו הודיעו שללא מלאי של מינימום 40 מגבות גדולות ו-40 מגבות קטנות (בצבעים כהים) הם יהיו מאד מאד מאוכזבים. יתרה מכך, צוות ההפקה אף דואג להדגיש שחלילה וחס לא יקרה מצב בו תחפוץ נפשם של רונסון והצוות שלו במקלחת לאחר ההופעה ולא ישארו מגבות, כי אז זה באמת יהיה מצב לא נעים.

וואלה! סלבס,סוג של גרופית, לגמרי תסתפק בחולצה מיוזעת שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully