וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שטיח פרסי ובירה מקומית: הדרישות של "רוקסט"

וואלה! סלבס

9.10.2011 / 11:15

רגע לפני שההרכב "רוקסט" מגיע לישראל, משגר הצמד רשימת דרישות שלא הייתה מביישת אף דיווה, ביניהן: שטיח פרסי בחדר, ספה אדומה ומעצב שיער בעל ידי קסם. וואלה! סלבס מפונקת

בעוד פחות משבועיים ינחת צמד הפופ השוודי "רוקסט" להופעה בישראל. הצמד, שמורכב מהזמרים מארי פרדריקסון ופר גסלה, שיגר לפני ההופעה, שתתקיים ב-22 לחודש, את ה"ריידר" (רשימת הדרישות) שלהם, שלא היה מבייש אף דיווה שמכבדת את עצמה.

הדרישה החשובה מכולן היא לקבל שני חדרים זהים וצמודים בבית המלון, עם דלת פנימית למעבר בין החדרים. חדר ההלבשה של צמד השוודים חייב להיות מקורר ל-22 מעלות, לא פחות ולא יותר. בתוך החדרים, הם דורשים לישון על מיטות זוגיות עם מצעים לבנים בלבד (לא קרם, לא שמנת ולא פנינה. לבן, הבנתם?).

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

וחכו יש המשך: הם דורשים שיהיו בחדרים כיסאות מסוגים שונים, שולחן גדול עם מפה, מראה גדולה שתאפשר להם לראות את כל הגוף, פרחים אדומים ולבנים, חמש מגבות בגודל שני מטר (זה אומר שיש הרבה מה לייבש?), שטיח פרסי (מישהו אמר יוסף מלך השטיחים?), ספה אדומה ושלל יינות מסוגים שונים. בירות, דרך אגב, הם מוכנים לשתות רק מתוצרת מקומית. הכי פטריוטים.

וכן, יש להם גם תוכניות להסתובב בארץ: מארי ביקשה המלצה על מעצב שיער "מקצועי ובעל ידי קסם", ופר ביקש לדעת מה הבר המיוחד ביותר בתל אביב אליו יוכל ללכת אחרי המופע. (הצעה: דבר עם בר רפאלי). הצמד צפוי להגיע יומיים לפני המופע לארץ, הם ביקשו להישאר בתל אביב ואמרו שישמחו לבקר במסעדות מומלצות בעיר, רק אם ישלחו להם תפריטים ותמונות מראש.

וואלה! סלבס לא עולה לבמה אם לא זורקים עליה תחתונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully