וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה! סלבס דורשת צדק חברתי

יוני פרוים | צילום: אבי כהן

8.9.2011 / 12:55

שבוע אחרי ההפגנה הכי גדולה בתולדותיה של ישראל, יצאנו לגשש את הדופק אצל העם, כלומר - אצל סלבריטאי ארצנו. וואלה! סלבס דורשת צדק חברתי

טל אנגלנדר

רוחות המהפכה של הפגנת המיליון משבוע שעבר, לא פוסחות גם על הביצה המקומית. כבר סיפרנו לכם בעבר על מצוקות הדיור של הסלבס, ועכשיו מגיע שלב העדויות המרות. כדאי שתכינו טישו, כי מונולוגים קשים לפניכם.

יובל שרף, שאוטוטו מתחתנת, סיפרה שהיא מבלה בהפגנות לא פחות משהיא מבלה בסלון הכלות. "הייתי בכל ההפגנות", היא מספרת, "ויש לי אח קטן שגר באוהל בשדרות רוטשילד. הוא בא להתקלח אצלי וגם אני באה לבקר אותו במאהל".

ימית סול, שבילתה לא מעט זמן בפקולטה לפסיכולוגיה, מזדהה עם מאבק המתמחים. "כל המתמחים בפסיכולוגיה הם חברים שלי ואני מאוד בעד המאבק. אני הולכת לרוטשילד, הולכת להפגנות, נקווה שבאמת נראה תוצאות בקרוב".

ג'וליה לוי בוקן, ההיא שכמעט גנבה לאנג'לינה את בראד, מספרת על התגובות שהיא מקבלת בגלל היותה תושבת חוץ: "אני צרפתייה וזאת בעיה בשבילי", היא אומרת. "אנשים אומרים לי, 'תחזרי לצרפת, בגללך כל מחירי הדירות עלו'. אבל אני חושבת שזה חשוב".

דנה רון גרמה לנו להזיל דמעה כשייללה: "אני נמנית עם מעמד הביניים ולא משנה כמה אני מרוויחה, וברוך השם אני מרוויחה, אין לי שקל בקופה וזה עצוב, עצוב מאוד".

ולסיום, אמירה בוזגלו עודדה אותנו כשאמרה: "ביום שאני אקנה דירה, את כל וואלה! סלבס אני אזמין אליי לחנוכת בית".

יופי, וואלה! סלבס כבר אפתה עוגת חנק.

צילום: אבי כהן
עריכה: אמיר קוטיגרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully