וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנג'לינה ג'ולי VS ג'וליה לוי בוקן

שירות וואלה! סלבס

6.9.2011 / 12:30

אחרי סאגת הקנאה של אנג'לינה ג'ולי במלי לוי, לפני כמה חודשים, עכשיו הגיע תורה של השחקנית הישראלית, ג'וליה לוי בוקן, לגרום לאנג'י להיכנס ללחץ. וואלה! סלבס קט פייט.

לידיעת הגולשת אנג'לינה ג'ולי: המגזין האמריקאי "הנשיונל אנקוויירר" מדווח בגיליון האחרון שלו, כי בראד פיט מתלהב באופן חסר תקדים מהשחקנית הצרפתייה-ישראלית, ג'וליה לוי בוקן ("האלופה", "הפמליה"), מה שעלול לעצבן מאוד את אשתו ההוליוודית. לאחר שדיווח המגזין בחודש שעבר על קרבה ביזארית בין בראד ללארה מרדסן, עוזרת הפקה מחומצנת שלא מפסיקה לגעת בכוכב בן ה-47, מה שעורר את חמתה של ג'ולי הממורמרת, מקורות מוסרים למגזין: "תשכחו מלארה, בראד משוגע על מכסחת הזומבים, ג'וליה לוי בוקן".

עדי ראייה מסרו למגזין שפיט שם עין על לוי כבר מזמן והוא היה זה שקידם את קבלתה לסרט, "היא לא רק יפה וחכמה", מוסר המקור הפטפטן, "אלא גם אומנה על ידי הצבא הישראלי". אז נכון, ג'ולי לא באמת עשתה צבא בישראל, אלא השתתפה בגדנ"ע, אבל היי, מדים זה מדים.

מי יותר לוהטת - אנג'י או ג'וליה? בואו להצביע בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צרות בגן עדן? ג'וליה לוי בוקן, בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי/מערכת וואלה!, צילום מסך

מקור אחר מאחורי הקלעים סיפר למגזין: "ג'וליה אקזוטית ונראית כמו גרסה צעירה של אנג'לינה, בגלל זה היא מקנאה בה". לוי-בוקן בעצמה נשמעה כשהיא אומרת "בראד חתיך והוא בחור עם תשוקה לחיים". אולי מזה בדיוק מפחדת ג'ולי.

פלאשבק: רק לפני כמה חודשים דיווח מגזין "אין טאץ'" האמריקאי כי אנג'י נוטפת קינאה נוכח ההתלהבות של בראד פיט מהשחקנית הישראלית מלי לוי, ואפילו טרפדה את השתתפותה בסרט הזומבים החדש שלו,"WARLD WAR Z", אך מאז מתברר שג'ולי פיתחה אובססיה חולנית לגבי כל בחורה שמתקרבת לשחקן ומקפידה לוודא שבן זוגה ואבי ילדיה לא נהנה יותר מדי על סט הצילומים. בנוסף לעוזרת ההפקה המטרידנית, דיווחים מהסט מספרים על התקפי קנאה של אנג'י בכל פעם שבראד מצמיד שפתיים לאשתו על המרקע, השחקנית מיריי אנוס. "גם היא על הרדאר של אנג'לינה, אבל משום מה ההוליוודית עדיין לא כיוונה את התותחים הכבדים שלה לכיוונה של לוי-בוקן.

ג'וליה, מתי תוסיפי לשם המשפחה שלך גם "פיט"?
"בראד מקסים ואין לי מושג על מה הם מדברים".

וואלה! סלבס שיחקה פעם בסרט ערבי והתאהבה בנער המים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הסכסוך האחרון. אנג'י נגד מלי לוי/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully