וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצוקת הדיור מגיעה לוואלה! סלבס

וואלה! סלבס

19.7.2011 / 12:27

משבר הדיור לא פוסח גם על עולם הגלאם: אסתי גינזבורג מפונה בביתה, בר נאלצת לגור בשכירות בזמן שהיא מחכה לדירת קבלן ופנינה רוזנבלום מסוכסכת עם ענבל אור. וואלה! סלבס עוברת לאוהל

מצוקת הדיור החריפה שהוציאה את ההמונים לגור באוהלים בשדרות רוטשילד, לא פוסחת גם על עולם הסלבס, ולא תאמינו עם אילו מצוקות הם נאלצים להתמודד. קבלו את ההיילייטים של המאבק, ביבי נתניהו - לטיפולך.

אסתי גינזבורג מפונה מדירתה

אסתי גינזבורג קיבלה לאחרונה מכתב פינוי מאביה, האדריכל אריה גינזבורג שמעמיד את הבית בו היא מתגוררת עם הארוס עדי קייזמן למכירה. תו המחיר: 10 מיליון שקלים. הוילה, המכונה גם בשם "הבית הכתום", מתפרשת על שטח של כחצי דונם, ממוקמת בשכונת צהלה וכוללת שלושה חדרי שינה הפרושים על פני שני מפלסים, סלון, מרתף המשמש כגלריה פרטית, בריכה בסגנון יפני וגינה גדולה. כזכור, קייזמן היה השוכר של הבית, וככה הוא הכיר את אסתוש, אבל עכשיו שני הדיירים צריכים לחפש מקום חדש לגור בו - אחרי שבעל הבית החליט להוציאו לשוק. מפה הדרך לכיכר הבימה קצרה.

עדי קייזמן, אסתי גינזבורג. אביב חופי
לא קלה דרכנו. אסתי גינזבורג ועדי קייזמן/אביב חופי

בר רפאלי מחכה לדירה ונשחקת מהשכירות

גם הדוגמנית בר רפאלי סובלת ממצוקת הדיור. הסנסציה מחכה לסיום הבנייה של הדירה שלה, ובינתיים נאלצת לקצץ בדמי השכירות. רפאלי רכשה דירה דנדשה בגודל חצי קומה בחוף תל ברוך (שם היא תגור שתי קומות מתחת ליוסי בניון) במחיר של 10 מיליון שקל. אך אבוי, עד שהקבלן ימסור את המפתחות נאלצת המודל לגור בדירה שכורה, והשכירות כידוע - שוחקת. בשנת 2009 עברה בר לקומה ה-20 מגדלי yoo, שם שכרה דירה ב-40 אלפיות לחודש. גם בר נכנעה לשכר הדירה הלוחץ ודילגה בקלילות למגדל W הסמוך, שם היא שוכרת דירת 4 חדרים בקומה ה-34 במחיר הרבה יותר צנוע של 4,000 דולארות בחודש פלאס 500 שקל דמי ניהול. מיתון או לא מיתון?

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
הדוגמנית בר רפאלי מגיעה למשחק חצי גמר הפיינל פור בכדורסל. ברני ארדוב
אפשר הנחה בשכר דירה? בר רפאלי/ברני ארדוב

העסקאות של פנינה רוזנבלום מתפוצצות

גם לשוק המוכרים מצב הנדל"ן בארץ לא פשוט. תראו למשל את פנינה רוזנבלום. אימפריית הבלונד מכרה בתחילת השנה את ביתה למארגנת קבוצות הרכישה ענבל אור תמורת 14.5 מיליון שקל. הוילה, שגם שימשה כסט הצילומים של "הבורר" בנויה על שטח של 600 מ"ר ברמת גן וכולל בריכת שחייה, מעלית ופינוקים. אור קנתה את השטח במטרה להרוס אותו ולבנות עליו 6 דירות. אך אסון, בתחילת יולי העסקה התפוצצה. הבלונדינית רוזנבלום מאשימה את הבלונדינית אור כי לא מימשה את האופציות בזמן וזאת טוענת כי הבית של רוזנבלום ממושכן מכאן ועד להודעה חדשה. קשה, מאוד קשה.

פנינה רוזנבלום. אביב חופי
תראו אותה, נאלצת לחלוק פריים עם קו 5. רוזנבלום/אביב חופי

ליעל אבקסיס ורוני דואק לא פשוט לעבור לבניין לשימור

יעל אבקסיס ובן זוגה, איש העסקים רוני דואק לא יכולים להסתפק בסתם דירה בסתם מגדל. לכן, הם רכשו את הבניין בו שכן מפעל לודז'יה ההיסטוריה ברחוב נחמני בתל אביב בסכום דימיוני של 25 מיליון שקל. הבניין, שהוקם בשנת 24', בנוי על שטח של 1,100 מ"ר ואין בו שימוש מאז שנות השישים. מכיוון שמדובר במבנה לשימור, עלתה ההצעה לחייב את הזוג לאפשר את גישת הציבור לחלל ההיסטורי, אך אחרי דיונים בוועדה המקומית לשימור – הוחלט כי המבנה יועבר לידיהם הבלעדיות. לאחרונה אמר דואק כי הוא לא מתכוון להפוך את כל הבניין לוילה אחת, אלא לחלק אותו לחמש יחידות דיור יוקרתיות. מי אמר שלא פועלים להרחבת היצע הדירות בעיר?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עיריית תל אביב הזאת, אי אפשר להתנהל מולה. יעל אבקסיס ורוני דואק/מערכת וואלה!, צילום מסך

אייל גולן נאלץ להגר לתל אביב

כבר דובר רבות על הניתוק התחבורתי בין המרכז לפריפריה, והנפגעים הם רבים. אייל גולן למשל, נאלץ לעזוב את רחובות אחרי 39 שנים כדי להיות קרוב יותר למרכז, ונאלץ לשכור דירה במגדל יו בשכונת צמרת בצפון תל אביב. המחיר הכבד שמשלם גולן הוא 16,000 שקלים בחודש תמורתם הוא נאלץ להגביל את עצמו לדירת 3.5 חדרים עם 2 מפלסים ורק מרפסת אחת.

גם את וואלה! סלבס מפנים עוד מעט עם גיטרה ולפטופ לארומה שמתחת למשרד.

בוכים על אסתי? רוצים להציע לבר לגור אצלכם? בואו לספר לנו בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זה נוגע לכולנו. אייל גולן/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully