וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעלה לשעבר של איימי וויינהאוס יכתוב ספר על חייה

שירות וואלה! סלבס | צילום: אימאג'בנק - gettyimages

10.8.2011 / 15:23

אחרי ההלם ממותה של איימי וויינהאוס, הגיע הזמן לעשות כסף: האקס המפורסם של וויינהאוס, בלייק פילדר-סיביל מתכוון לכתוב ספר על חייו עם הזמרת המתוסבכת. וואלה! סלבס ארס-פואטית

המעריצים והתקשורת הבריטית עדיין לא התאוששו ממותה של איימי וויינהאוס, וצמאים לדעת עוד ועוד פרטים על חייה. בנוסף לידיעות חדשות שצצות כמעט כל יום על חייה (כמו למשל, העובדה שהיא תכננה לאמץ ילדה בת 10), מפרסם היום ה"סאן" הבריטי כי האקס המיתולוגי שלה, בלייק פילדר -סיביל, שוקל לכתוב ספר על חייו עם הנערה בהפרעה.

איימי וויינהאוס. GettyImages
בקרוב - כל הפרטים. וויינהאוס ופילדר-סיביל/GettyImages

הזוג התגרש בשנת 2009, אחרי שנתיים של נישואים. מקורב לאקס מספר: "בלייק מתכנן להוציא ספר, בו הוא יספר את הכל על החיים שלהם, מהרגע בו איימי נהייתה מפורסמת". עוד מוסיף ה"סאן" כי בתקופה שהיו ביחד, נהג בלייק לצלם אותה ללא הפסקה (כמו למשל, הוידאו שדלף לרשת ב-2007, בו היא שרה שירים גזעניים) וכי כיום יש ברשותו שעות רבות של חומרי וידאו וגם תמונות שלא פורסמו מעולם.

איימי ויינהאוס. GettyImages
מה תגלו עליה? איימי וויינהאוס/GettyImages

הגרוש מרצה כרגע מאסר בעוון תקיפה והצתה, ולכן גם לא פקד את הלווייתה של ווינהאוס בסוף יולי. "הוא יעשה את זה בשביל סכום הכסף המתאים", מסכם המקור. יש לציין שאחרי מערכת היחסים עם הגרוש, ניהלה וויינהאוס גם קשר עם הבמאי ראג טראוויס, איתו, על פי הפרסומים, הייתה אמורה להתחתן בשנית.

וואלה! סלבס מחכה כבר לשבוע הספר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully