וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איימי וויינהאוס היתה בתהליכי אימוץ של ילדה בת 10

שירות וואלה! סלבס

1.8.2011 / 12:53

אתר Tmz מדווח שלפני מותה, איימי וויינהאוס היתה בתהליכי אימוץ של ילדה שחיה בעוני מוחלט מהאי סנט לוסיה. סבתה של הילדה טוענת שנוכחות הילדה היתה מונעת את מותה של הדיווה

אתר Tmz מדווח שלפני מותה התכוננה איימי וויינהאוס לאמץ ילדה בת 10 מהאי סנט לוסיה שבמזרח הים הקריבי, כך סיפרו הילדה וסבתה אתמול לעיתון בריטי. הילדה - דניקה אוגוסטין מספרת שהכירה את וויינהאוס במהלך ביקורה של הזמרת באי בשנים האחרונות. עוד מדווחת הילדה שאיימי התעניינה בה כשהיתה גרה עם אמה בעוני מוחלט.

דניקה משתפת את ה"Sunday Mirror": "איימי היתה כבר אימי. קראתי לה אמא והיא קראה לי ביתי. היא דאגה לי והיה לנו כיף יחד. אהבתי אותה והיא אותי. היא היתה הבן אדם הכי מדהים וקיוויתי שנגור יחד בלונדון. אני לא מאמינה שהיא כבר לא בחיים. זה הדבר הכי נורא שקרה לי."

סבתה של הילדה, מרג'ורי, מספרת שדיברה עם ווינהאוס לפני שבועיים ושאיימי תיכננה לשוב לאי בחודש הבא: "איימי מאוד רצתה ילד. אם היא עדיין היתה בחיים, בטוח שהיתה משלימה את תהליך האימוץ. אם דניקה היתה איתה בלונדון, היום, היא עדיין היתה בחיים." האתר מסיים עם הפרטים ששני הוריה של הילדה חתמו על מסמכים לאישור האימוץ.

וואלה! סלבס חוזרת לשחורים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ווינהאוס והילדה אוגוסטין/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully