וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איימי ויינהאוס - הרגעים שתזכרו

שירות וואלה! סלבס

23.7.2011 / 23:50

איימי ויינהאוס הייתה לא רק זמרת גדולה, אלא גם פס ייצור בלתי פוסק לאייטמים שערורייתיים ופריכים. וואלה! סלבס נפרדת, ומציינת (רק כמה) סקנדלים שעוד נתגעגע אליהם

שוקינג ניוז: היום (שבת) הלכה לעולמה הזמרת איימי ויינהאוס, אחרי שנמצאה ללא רוח חיים בדירתה הלונדונית. ויינהאוס, הייתה לא רק זמרת עם קול ענקי, אלא גם מקור בלתי נדלה לאייטמים הזויים, מצחיקים ושערורייתיים. הנה רק כמה:

שיכורה מכדי לשיר

רק כמה שבועות לפני שמצאה את מותה, עלתה ויינהאוס על הבמה בבלגרד, ונתנה שואו של מילמולים שיכורים ללהיטים כמו "ואלרי", ו-"Back to Black". הקהל מצדו, הגיב בשריקות בוז ובהשלכת חפצים לעבר הבמה. אופסוש. העובדה שהכרטיסים להופעה עלו 40 לירות שטרלינג (כ-240 שקל) רק הגבירה את הזעם של הקהל המקומי. העיתונים באנגליה טענו כי "ויינהאוס שיכורה מכדי לשיר". התוצאה: ויינהאוס ביטלה את המשך סיבוב ההופעות האירופי שלה כדי "להתאושש".

איימי וויינהאוס. Carlos Alvarez, GettyImages
מחלקת תשושים. איימי ויינהאוס/GettyImages, Carlos Alvarez

השירים, הסמים, איפה הם עכשיו?

ב-2008 צץ לו סרטון וידאו ביתי, בו רואים את איימי יושבת בסלון עם חברה ושרה שירים גזעניים ללחן שירי ילדים, ובין היתר מלכסנת את עיניה. מהצד השני של המצלמה עמד לא אחר מבעלה של ויינהאוס באותה תקופה, בלייק פילדר סיביל. בחלק אחר של הסרט, אחרי שאיימי סיימה לשיר על מיעוטים, היא נראית מעולפת על הספה, כשמסביבה כלים לעישון סמים. ויינהאוס נאלצה להתנצל על הוידאו, אבל לא זכתה להרבה זמן של שקט, שכן באותה שנה התפרסם
עוד וידאו ביתי בו היא נראתה מעשנת קראק. נהדר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
איימי ויינהאוס. GettyImages
מה כבר עישנתי?/GettyImages

שוטטות

בדצמבר 2007, ויינהאוס תועדה כשהיא משוטטת ברחובות לונדון אחרי מסיבה (ותזכרו שדצמבר = חורף = קר), כשהיא יחפה לגמרי, לובשת רק ג'ינס וחזייה ונראית מבולבלת ואבודה. עדי ראייה סיפרו שאיימי "מילמלה לעצמה דברים, בכתה ונראתה כאילו היא מחפשת משהו". הדובר שלה הגיב באותו זמן על הפרשה: "איימי ישנה ושמעה רעש. היא יצאה החוצה כדי לחקור את מקור הרעש ולא ידעה מה השעה". א-אה.

איימי ווינהאוס. AP
מה כבר לבשתי?/AP

התקיפות והמעצרים

בחייה של איימי ויינהאוס, מעצרים היו עניין שבשגרה. ב-2007 נעצרה זאת עם פילדר-סיביל באשמת אחזקת מריחואנה. שנה אחר כך נעצרה אחרי שחבטה בראשו של גבר בבר לונדוני, ונתנה אגרוף לגבר אחר. לפני שני קייצים היא הואשמה שוב בתקיפה של עובד באולם הופעות בלונדון. אבל היי, לפחות היא זוכתה מתקיפת איזו רקדנית. נכון זה גורם לכם להאמין שמדובר בבחורה רגועה? אולי בגלל זה דודה שלה רצתה לנעול אותה בבית.

איימי ויינהאוס. GettyImages
לא אחת שהיו מתעסקים איתה/GettyImages

התפיחה הגדולה

באוקטובר 2008 אושפזה ויינהאוס בבית החולים. הסיבה הרשמית: מחלת ריאות שהתפתחה לזיהום בחזה. הסיבה הלא רשמית: אוברדוז. כשיצאה איימי מבית החולים, היא הדהימה את הפפראצי עם פרצוף עגול, מנופח ומפוצץ בתרופות. בדיוק כמו אלביס ומת'יו פרי - פרצופים מנופחים משמעותם, 'אל תתחילו לשאול בכלל מה עובר עליי' .

וואלה! סלבס למרות הכל, עצובה וחוזרת לשחור.

מה אתם תזכרו ממנה? בואו לספר לנו בפייסבוק

איימי ויינהאוס. GettyImages
איימי ויינהאוס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully