וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השערוריות של 2006

31.12.2006 / 16:42

וואלה! סלבסטר מפניקה אתכם באייטמים הכי שערורייתיים שהיו השנה. המלצה: אל תנסו את זה בבית

הרביעייה הסודית - יודה, נינה, רן ואפרת

סוף 2005. נינט טייב פוגשת את יהודה לוי על סט שיר נולד, מפגש שיגרום לתחילתה של ידידות מופלאה ואח כך זוגיות בהכחשה. באותם ימים, החלו שמועות על פירוק הזוגיות של יודה ואפרת בוימולד, מה שגרם לשניים להפגין יתר אהבה וזוגיות משתפכת כלפי חוץ, ואפרת אפילו קידמה את פניו של יודה בנתב"ג אחרי שצילם קטלוג בחו"ל. לא חלפו ימים רבים והשניים נפרדו סופית אחרי 7 שנים. אפרת עזבה את הדירה המשותפת ויודה עובר רשמית לסטטוס "רווק נחשק".

בינתיים, בקצה השני של העיר, נינט טייב ורן דנקר מאבדים את זה. מקורות מדווחים על ריבים על סט 'השיר שלנו'. גם כאן בדומה לזוג הקודם, אממי ומאמי מכחישים ומנסים לשדר עסקים כרגיל, אבל ההכחשות מתחלפות ב"אין תגובה" ולאט לאט מתברר לכולם כי הזוג המלכותי כבר לא.

בהתחלה פקדה נינט את בית לוי-בוימולד, ומאוחר יותר החל לדלוף הסוד הגדול החוצה. לאט ובהתמדה נתפס הג'יפ של יודה חונה בחניון ביתה של נינה (להלן: החניונינט), בפפראצי יום ולילה של בוצ'צ'ו.

לבסוף, כשכבר לא הייתה ברירה, יצא הזוג המלכותי מהארון ויודינט הפכו לעובדה קיימת. יודה עבר לדירתם של נינה, האח אייל והחברה מאיה ובחודשים האחרונים השניים מצאו דירה משלהם בצפון תל אביב והם גרים שם באושר ועושר עד עצם היום הזה.

מאיה בוסקילה ורוברטו מתפרקים

"תודה לרוברט ואייל, שני הסוכנים שלי", נשמע קולה של מאיה בוסקילה בכל מקום ולאחר שגרפה פרסים רבים. הכל היה נוצץ. בוסקילה, זמרת עולה, פורצת בגדול ומלווה בשני הסוכנים שלה - רוברטו בן-שושן ואייל מלול, להם היא מודב על כל מה שעשו בשבילה. עד הפיצוץ.

לפני למעלה מחצי-שנה בוסקילה החלה לטעון כי בסוכנות ניצלו אותה, תבעה כספים שכביכול לא שילמו לה והפכו אותה לבובה על חוטים. רוברטו בן-שושן לא נשאר חייב וגם פתח את הפה בחזרה ואף ניסה לטרפד לה הופעות שהשיגה בכוחות עצמה.

לאחרונה מסתמן הסכם בין הצדדים בו יאפשר רוברטו לבוסקילה לטוס לסיבוב הופעות בחו"ל ולעבור לניהול חברת התקליטים "הד ארצי".

דץ ודצה מתגרשים

המגה-אייטם הטרי שסגר את השנה שלנו הוא ללא ספק הגירושין של הזוג הכי דביק בתעשייה, דץ ודצה, אחרי 21 שנות זוגיות ועבודת קודש עבור הילדים. גם כאן, כמעט כרגיל, הקדימו הפרסומים את ההחלטה של הזוג לצאת עם המידע לתקשורת. לפני חודש וחצי חוו השניים משבר ורק לפני כשבוע וחצי אישרו הדצים את הפרידה.

בינתיים עזבה דצה את הפנטהאוז בגבעתיים ודץ טס לנופש במזרח אירופה. לטיף וטף שלום, תודה ששאלתם.

איציק זוהר מכה בשלישית

בתחילת יוני 2005 ברנש אחד דימם כתוצאה ממכות שהפליא בו איציק זוהר, בעבר נער הזהב של הכדורגל הישראלי וכיום מטרוסקסואל חתיך. חשבנו שהבועט נרגע, אבל אז קרו עוד שתי תקריות אלימות בכיכובו.

לפני כחודשיים הגיע זוהר לויסקי א-גוגו, שם חבט בפיקולו של המועדון עד שהוצא מהמועדון בליווי שומרים.

בפעם השלישית, אחרי 10 ימים, התנפח הווריד במוחו הקודח של הבועט לאחר שמישהו דחף אותו קלות בטעות, אלא שאז חבריו הטובים עצרו אותו רגע לפני שאנחנו מעניקים לו את גלידת השנה.

יודה ונינה רודפים

שערוריית יום הכיפורים של יודה ונינה: ילדים הפריעו לנינט טייב, בחורה מסורתית, לצום ביום הקדוש ואף חתכו ליודה לוי את גלגלי הג'יפ.

עשרות ילדים שהתגודדו סביב הג'יפ של יודה, נדהמו לגלות את מאמי ומאמי, בשר ודם, מגיעים בריצה לעבר המקום. כשיודה ראה את הגלגלים, הוא חטף את הג'ננה והחל לבעוט ברכב בעוד נינט מנסה ללא הצלחה להרגיע אותו. מכאן החל מרדף עד שכונת הזרע שחילל את יום כיפור וביאס לתושבים את שלוות החג.

סלבס תוקפים את צלמי הפפראצי

זוכרים את התקרית של אביב גפן עם צלמי הפפראצי של רייטינג אשתקד? בטח זוכרים. אלא שהשנה נרשמה הסלמה במערכת היחסים הטעונה בלאו הכי בין צלמי הפפראצי לסלבס.

שאראס תקף את הצלם מוטי לבטון, לאחר שיצא עם ארוסתו (והיום אשתו החוקית) לינור אברג'יל מחוץ ל'קנטינה'. שאראס התרגז, איים וקילל ואברג'יל איימה אף היא כי שאראס יתחיל לחבוט אם לבטון לא יפסיק לצלם. זה נגמר באחלימות ותלונה במשטרה.

בפעם אחרת, חברה של עדי אשכנזי רתח על צלם ש"העז" לצלם את השניים ברגע אינטימי ושבר לצלם את מצלמתו.

והשיא - גיא כושי, צלם בעצמו והחבר של מלאני פרס, יצא עם חברתו תחת מטח פלאשים. הוא לקח מוט ברזל וחבט בצלם אלירן אביטל. לפני כשבועיים החרימו צלמי הפפראצי קמפיין שצולם בסטודיו של כושי כנקמה על אותה תקרית.

גדי ומיקי מגה-צ'ילבות

אחרי סאגת האולפן השקוף שגררה ירידות הדדיות בין גדי סוקניק מחברת החדשות של ערוץ 2, ליעקב אילון, הקולגה של ערוץ 10, התמידו גם מיקי וגדי על המגה-סכסוך שלהם.

חיימוביץ' סירבה לפריים זוגי עם סוקניק, למרות נסיונות הצלמים לשדל אותה לסולחה. "אני לא מעוניינת", אמרה חיימוביץ' בקול רם, "אתם רוצים לצלם אותי בכוח?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully