וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלאני פרס והחבר נחקרים

אתמול בילתה הדוגמנית שעות אחדות במשטרה, אחרי שצלם הגיש תלונה על תקיפה כנגד חברה גיא כושי. פרס: הצלם קיבל צו הרחקה ל-30 יום

הדוגמנית מלאני פרס ובן-זוגה, הצלם גיא כושי, בילו אתמול (ה') מספר שעות באגף החקירות של מרחב ירקון של משטרת ישראל, לאחר שאלירן אביטל, צלם פפראצי, הגיש נגד כושי תלונה על תקיפה שהתבצעה ערב לפני.

שלשום (ד') הגיעו פרס (33) וכושי (34) להופעה במועדון הזאפה שברמת החייל. במקביל, התאספו מספר צלמים כדי לצלם סלבס שבאו למועדון, ביניהם הזוג הטרי פרס וכושי.

בשלב מסוים התביית אלירן אביטל עם מצלמתו על הזוג וניסה לקחת כמה פריימים. פרס הסתירה את פניה וניסתה להתחמק, בעוד שכושי - כך מספרים עדי ראיה - נטל ממכוניתו מוט ברזל והלם באגרופו בפניו של אביטל שהספיק למסור את מצלמתו לאחד מחבריו וניסה להתנגד למהלומות בכוח.

למחרת האירוע, הגיש אביטל תלונה על תקיפה במרחב ירקון של משטרת ישראל. "אני לא פראייר", אמר אביטל לחבריו כשסיפר להם על האירוע בו ניסה להתגונן מול התוקף. מקורות מספרים כי אביטל אף הוציא נגד הזוג צו הרחקה ממנו ל-30 יום.

מלאני פרס מסרה בתגובה לוואלה! סלבס: "היינו בתחנת המשטרה והשגנו נגד אביטל צו הרחקה מאתנו ל-30 יום".

אלירן אביטל סירב להגיב.

מדוברות משטרת ישראל במחוז ת"א נמסר כי "הוגשו תלונות הדדיות על תקיפה מצד אביטל וכושי. השניים נחקרו תחת אזהרה במשטרה ונאסר עליהם ליצור קשר ולבוא במגע אחד עם השני למשך 30 יום".

(פרסום ראשון: 1:43, 28/7/06. עדכון אחרון: 15:25, 28/7/06)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully