וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוסקילה-רוברטו. או: קבלו פולו אפ

הכספים ששולמו (או לא); איומי התביעה שהיו (או לא); סירובי התגובה שנמחקו למחרת; ומי מושך בחוטים של בוסקילה? דברים שרציתם לשאול אבל לא היה לכם את מי, על הפרשה המתוקשרת

רק לפני פחות משנתיים זכתה מאיה בוסקילה בפרס זמרת השנה והודתה על הבמה לאייל מלול ולרוברטו בן-שושן, שני הסוכנים שהביאו אותה עד הלום. בהתחלה נולד הלהיט "הלב" וההיסטריה נמשכה דרך קמפיין לבגדי ים, סרטים, דיסקים ובעיקר סטאריות מקומית אשר כללה אייטמים בוואלה! סלבס. עד שזה נגמר.

פצצת בומבילה אימתנית נחתה על דסק וואלה! סלבס (וזיעזעה גם את וואלה! ברנז'ה) לפני ימים אחדים, כששליח על קטנוע הביא את עיתון 'ידיעות אחרונות' ובעמודו האחורי משבר בין הזמרת מאיה בוסקילה לסוכניה רוברטו בן-שושן ואייל מלול. אז ישבנו, נברנו ובדקנו את הפרשה, גם כדי לא להישאר מאחור (מה ידעתם, מסתבר שזה מעניין את העם, כלומר - אתכם) וגם כי אשכרה - יש לנו גילויים חדשים בעניין.

"רוברטו טען שבוסקילה משקרת"

נפתח בשיחה גלויה עם הסוכן הפרוד, רוברטו בן שושן.

- רוברטו, יש צ'קים?
- "ברור שיש צ'קים, אחרת 'ידיעות' לא היו מפרסמים מכתב התנצלות לגבי כך. היום כולם יודעים את האמת, שאני שילמתי והכל תקין. גם מאיה יודעת שאנחנו צודקים ולא יודעת איך לצאת מזה, אז היא עכשיו טוענת שקשרנו אותה והלבשנו אותה. כולם הרי מכירים את מאיה עוד לפני שהתפרסמה. כולם יודעים שלא הכרחנו אותה להתלבש ולנעול נעלי עקב".

גורם בכיר ב'ידיעות' סיפר לוואלה! סלבס, כי מקורבים רבים של בוסקילה טענו בפניו כי היא "לא קיבלה גרוש עד מאי", אלא קיבלה 4 צ'קים - אחד במאי ועוד שלושה דחויים - על אותם סכומים. לדברי אותו גורם, בעיתון מצאו לנכון לפרסם את הסיפור, וזאת למרות שמהסוכנות סירבו לתת תגובה - על אף שהייתה להם אופציה. אולם הם לא הגיבו בזמן, מספר המקור, ואף לא נתנו אסמכתאות.

לוואלה! סלבס נודע, כי למחרת פרסום הידיעה הגיעו למערכת 'ידיעות' מסמכים לפיהם היא קיבלה תשלום של 58.5 אלף שקלים ובעקבות אלו יצאה לעיתון גרסת הסוכנות.

אותו גורם בעיתון מספר כי רוברטו טען שבוסקילה משקרת, אבל לא הראה מסמכים לפיהם לפני ה-7 במאי היא קיבלה כסף. לדברי אותו גורם, בניגוד לפרסומים בנושא - לא היה איום בתביעה מצד רוברטו, לא במרומז ולא במשתמע. הוא מוסיף, כי רוברטו אמר שאם היה יודע שזה כזה סיפור - הוא היה נותן תגובה. ואילו למחרת, על פי אותו גורם, הוא ביקש שנפרסם את דבריו, ואת זה הם עשו בשמחה.

מי היד שמנענעת את הבומבילה?

בנוסף לכל הסאגה, אומרים גורמים בתעשיית הבידור (פינת התקשורת) על כך שבוסקילה אינה מתמודדת בכוחות עצמה מול העניין המשפטי, וכי מלבד עו"ד צביקה בר-נתן המלווה אותה, יש לה ייעוץ מקצועי מסוכן אחר, שמושך בחוטיה בסודיות ראויה להערכה. מסתבר כי שמועות אלו לא נעלמו מאוזניו של בן שושן עצמו.

- רוברטו, מזמן לא דיברנו.
- "אני יודע ממקורבים אליה שהיא מספרת שיש לה סוכן שעומד מאחוריה ומכוון אותה מה לעשות וכאלה. אין לי מושג מי הסוכן הזה, עדיין לא גיליתי".
- דודי מליץ נשאר בסוכנות?
- "דודי איתה, הוא בן-זוגה".
- אבל גם הוא מיוצג אצלך.
- "כן... תשמע, גם בזוגיות, כשהם נפרדו וחזרו - אף פעם לא התערבתי. רק בוא נגיד שהודעתי לבנות פה במשרד שאם דודי יעזוב אז אנחנו מתכוונים לסגור את המשרד, ככה שהכל תלוי פה בתשובה שלו. אם הוא עוזב - אני סוגר את המשרד ומפטר את כולם".

ומיותר לציין שגם לרוברטו יש חוש הומור, כמו שאתם רואים. ועתה לבדוק כמה שמות שנזרקו באוויר בסיפור הזה.

- יואב גרוס, מברוק?
- גם אם היא הייתה מתדפקת על דלתי, לא הייתי לוקח אותה. רוברטו חבר טוב שלי".

- בועז בן-ציון, תתחדש?
- "אני לא יודע על מה אתה מדבר, וחוץ מבתמונות אין לי מושג איך נראית מאיה בוסקילה. לא נפגשנו ומעולם לא שוחחנו".

- חיים סלוצקי, סחתיין?
- "ממש לא, ממש לא".

ממשרדו של עו"ד צביקה בר-נתן, המייצג את בוסקילה, נמסר לוואלה!, כי "אין הוא נוהג להגיב על לקוחות שנמצאים עדיין בטיפול וכי הוא לא מעוניין להגיב בנושא בוסקילה".

עדכונים חמים, כמו גם זהות הסוכן החדש - את כל אלו נביא לכם בקרוב (חמסה, חמסה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully