וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה קרה: קים קרדשיאן וקניה ווסט מתחתנים

שירות וואלה! סלבס

22.10.2013 / 9:50

מלכת הריאליטי זכתה למתנה משמחת במיוחד ליום הולדתה - הצעת נישואין גרנדיוזית של ווסט, ששכר איצטדיון שלם רק כדי לשלוף טבעת. ברור שקרדשיאן הסכימה. וואלה! סלבס בלינג

זוכרים מה קרה בפעם האחרונה שבה קים קרדשיאן התחתנה? ובכן, שימו לב, זה קורה שוב! קניה ווסט הציע למלכת הריאליטי טראש האמריקנית לחלוק איתו את חייהם לנצח נצחים - באירוע מתוכנן היטב, שבסופו שלף את הטבעת. כנראה שהעובדה שהיא והראפר הורים לבת משותפת כבר ארבעה חודשים (נו, נורת' ווסט הקטנה), רק עזרה לה להשיב לו "איי דו" תיכף ומיד! רומנטי.

קים קרדשיאן, קניה ווסט. GettyImages
הזוג המאוהב, לפני הבייבי. קים קרדשיאן וקניה ווסט/GettyImages

הכל קרה כחלק מחגיגות יום ההולדת של קימי, שציינה 33 שנות חיים נוצצים אתמול (ב'). ווסט, על פי דיווח של חדשות !E בארצות הברית (אותו ערוץ שבה משודר הריאליטי המשפחתי), שכר איצטדיון בייסבול שלם בעיר סן פרנסיסקו, לשם הטיס את המשפחה המפורסמת והחברים הקרובים של מיס קרדשיאן.

אז, לא רק שהפתיע אותה בחגיגה בליווי תזמורת בת 50 נגנים , אלא גם בטבעת עם יהלום עצום של 15 קראט, הכיתוב "PLEEESE MARRY MEEE!!!" שנמתח על מסך ענק ומטח של זיקוקי דינור. פלא שכמעט כל בני המשפחה צייצו שהם "כל כך מאושרים" בשעות שאחר כך?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
וזה כבר תוצר האהבים שלהם. נורת' ווסט/מערכת וואלה, צילום מסך

אם הכל יסתדר, סביר להניח שהחתונה השלישית של קים (כן, כן) לא תהיה מתועדת כמו הפעם השנייה שנישאה - בחתונת ריאליטי ענקית, לכדורסלן קריס האמפריז. הנישואין, אגב, שרדו בקושי 72 ימים של שמחה, עצב והרבה מצלמות שתיעדו את הכל בשנת 2011, עד שהפכו לפרידה מסעירה לא פחות והסתיימו סופית רק באביב האחרון.

אחרי השעורייה, ווסט החל להתראות עם קרדשיאן. אבל היחסים בין השניים הגיעו לשיא רק בחודש דצמבר 2012, אז המוזיקאי הכריז שקים בהריון - שבסופו נולדתה בתם, נורת' ווסט. הו, כמה התרגשות.


וואלה! סלבס צפויה להתחתן בפעם השלישית בקיץ הבא. זה יהיה לאלפרדו, הפועל הזר שצריך להאריך את תוקף אשרת השהייה שלו בארץ.


התמונה הכי מזעזעת של קים קרדישאן

איך קוראים לתינוקת של יעל גולדמן?

אחלו לקים וקניה מזל טוב בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully