וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

OMG: קים קרדשיאן וקניה ווסט יתחתנו במצרים?

שירות וואלה! סלבס

9.7.2013 / 0:01

מגזין מחו"ל מדווח שכן. כל השאר - מעט מפקפקים. למרות זאת, הורים שבחרו בשם "נורת' ווסט", עלולים לעמוד תחת חופה דווקא במזרח התיכון הלוהט, לא? וואלה! סלבס מגרדת בראש

קים קרדשיאן וקניה ווסט כבר בישרו לעולם שבכוונתם להינשא. עכשיו, דיווחים מחו"ל מגלים שהזוג החליט לבחור ביעד מעט אקזוטי (וקרוב ליזראל!) - מצרים. יש משונה מזה? ובכן כן, השם "נורת' ווסט" לתינוקת. בינתיים, הדבר לא אושר באופן רשמי, אך מגזין "OK!" הצהבהב, מנסה לשכנע את קוראיו שזהו העתיד - החתונה המדוברת ביותר בהוליווד (אחרי בראנג'לינה), תיערך דווקא במזרח התיכון.

קים קרדשיאן, קניה ווסט. GettyImages
בקיץ הזה, תלבשי לבן? קים קרדשיאן וקניה ווסט/GettyImages

קרדשיאן, שבדיוק סיימה תהליך גירושין ארוך ומייסר מהכדורסלן קריס האמפריז, רוצה שחתונתה הבאה עם הראפר תהיה מעט יותר חגיגית. "הפעם היא רוצה משהו שונה ואקזוטי. היא חושבת שהיא העתק מדויק של אחת מהאלות המצריות, כך שהיא כבר מדברת על לעשות את החתונה שם, בין הפירמידות. אין בעיה עם כסף", דיווח מקור למגזין. ומה עם העובדה שהמדינה במצאת בעיצומה של הפיכה שלטונית?

כל זה, כמובן, מוטל בספק רב. בינתיים, מאז שילדה את צפון-מערב, אמא קים עוד לא נחשפה בפני התקשורת. לפני שתעשה זאת, אין לשתות מביצת השמועות הטובענית והמבעבעת שעוטפת את המשפחה הכי טראשית ביקום כולו.


וואלה! סלבס מוכנה להתחתן גם בדוכן הפלאפל של חמוטל. בדימונה כמובן.


פאולינה מ"האח הגדול" מגלחת את החזה של בני

צלוליט-שיק: קייט מוס חושפת גוף בוגר בביקיני

ריהאנה מתלוננת עם ביקיני: ”כלואה כמו חיה”

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully