וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכנו של ג'סטין ביבר טוען: "כינה אותי יהודי, הוא אנטישמי"

26.4.2017 / 12:37

שכנו לשעבר של הפופסטאר, שסבל מהתעלולים של ביבר ותבע את ג'סטין על כך שזרק ביצים על ביתו, החליט שהכוכב ביצע כנגדו גם פשע שנאה כשכינה אותו "יהודון". הבעיה: אפילו השכן יודע שמדובר בשקר. וואלה! סלבס סורי

עמוד היוטיוב של Comedy Central

אתם יודעים מה אומרים: "שמור על עצמך מפני שונאיך... ושמור על קשר טוב עם שכניך, אחרת הם ימציאו עלילות שווא". אז זה מה שקרה לזמיר הצעיר ג'סטין ביבר - מי שבעוד כשבוע יעלה על הבמה במסגרת הופעה בישראל - שהואשם על ידי הזוג שגר בבית שלידו באנטישמיות וביצוע פשע שנאה כלפי יהודים, בתזמון מצמרר, רגע אחרי אירועי יום הזיכרון לשואה ולגבורה שנערכו השבוע. הכוכב שונא את בני העם הנבחר?


עוד רכילות מחרידה:
עשית במכנסיים? ג'סטין ביבר בתמונה מביכה
לא לבעלי לב חלש: דין מירושניקוב מדגמן תחתונים בלבד

רכלו על הטענות נגד ביבר בפייסבוק

ג'סטין ביבר. GettyImages
אנטישמי? ג'סטין ביבר/GettyImages

אז זהו, שבני הזוג האמריקאי ג'פרי וסוזן שוורץ - שחיו בשנת 2014 בבית הסמוך לזה של הזמר וכנראה סבלו מהצקות של ביבר וחבורתו - כבר תבעו את הזמר על כך שבין השאר השליך ביצים לעבר ביתם ואף פגע בפרנסתם בגלל הפרסומים. עם זאת, כעת החליטו להגיש תביעה חדשה שבה הם טוענים למצוקה נפשית ולאובדן הכנסה, בגלל טרור נפשי ופשע שנאה שביבר ביצע נגדם.

לטענת עורכי דינם של השכנים שמאשימים באנטישמיות, מה שעשוי לזכותם בפיצוי כספי גדול הרבה יותר, ביבר "איים לפגוע בנו פיזית, תוך כדי שקרא לי 'יהודון' וניסה להפחיד אותי. הוא אמר לנו 'מה תעשה בקשר לזה, יהודון?' מדובר בפשע שנאה", אמרו בכעס. אבל רגע, כי יש טוויסט בעלילה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
ג'סטין ביבר. tumblr.com, צילום מסך
ואם היית חוטף ביצה במערומיך? ביבר נטול בגדים/צילום מסך, tumblr.com

זאת כיוון שהשכן עצמו, הודה מול בית המשפט באופן רשמי שמי שאמר את המילים המזעזעות הוא אחד ממאבטחיו של הזמר, שכנראה כלל לא היה במקום ולא שמע את המילים האלה. טוב, זה מציג את ג'סטין באור שונה לחלוטין, לא?

ביבר, נוצרי אדוק שמנוהל מאז שנחשף לעולם על ידי הסוכן האמריקאי-יהודי סקוטר בראון, השתתף בטקס החופה שלו ואפילו גילה בעבר שהוא אומר תפילת "שמע ישראל" לפני עלייה לבמה, כנראה ממש, אבל ממש לא שונא יהודים או קרוב להיות אנטישמי.


וואלה! סלבס נגד כל גילוי שנאה מילולי. לפעמים, מילים פוצעות כמו סכינים.

ג'סטין ביבר. GettyImages
ילד טוב או רע? ביבר/GettyImages
ג'סטין ביבר. GettyImages
אז זהו, שהפעם דווקא לא. ג'סטין ביבר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully