וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסרט הדוקומנטרי החדש של יעל בר זוהר

7.2.2017 / 0:47

היום כולם מכירים אותה ככוכבת בלונדינית מהפנטת, מאמא ושחקנית עסוקה - אבל זוכרים מתי יעל בר זוהר התחילה את הקריירה הארוכה? בקרוב, תוכלו לראות מה היא חושבת על כוכבי הנוער של ימינו, בסרט חדש עליו היא עובדת. וואלה! סלבס טינאייג'ר

יעל בר זוהר. אינסטגרם, צילום מסך
יעל בר זוהר, גם לנוער/צילום מסך, אינסטגרם

הזמן: אי שם באמצע הניינטיז, העידן התמים של ערוצי הילדים והפריים טיים של ערוץ 2. התמהיל על המסך: פרסומות מעוררות לבגדי ים ודרמות נושכות על אדונים ומשרתים - ובראשן "רמת אביב ג'", שהצמיחה את אחת הכוכבות הגדולות ביותר בביצת הבידור המקומית: יעל בר זוהר. מאז? כוכבת נוער, אלופת פסטיגלים, דוגמנית נוצצת, שחקנית ומנחה מתוקשרת, הכל נכתב בדפי ההיסטוריה.

בחזרה לעתיד, ישראל של שנת 2017: אותה בר זוהר, מאמא בלונדינית סופר מוכרת ושם מוכר כמעט בכל בית בישראל, אמנם כבר לא כוכבת נוער אך עדיין מאוד אהובה ועסוקה, מחליטה להכתיר את כוכבי הנוער החדשים בארץ הקודש. אז למה שלא יעשו מזה דוקומנטרי?


עוד רכילות מרגשת:
יעל בר זוהר וגיא זוארץ בנשיקה לוהטת
ישבן לבן: נטלי פורטמן בעירום מלא בסרט חדש

רכלו על הדוקומנטרי של יעל בר זוהר בפייסבוק

אמיר פיי גוטמן. ניר פקין
כוכבי ילדים? כבר לא. בר זוהר וגיא זוארץ/ניר פקין

יעלי כבר לא בת 16? הזדמנות מצוינת לעבוד על סרט על בני הנוער המפורסמים שממלאים את אותה המשבצת שהיא מילאה, רק בתעשיית הבידור של ימינו. לוואלה! סלבס נודע כי בר זוהר עובדת בימים אלה על פרויקט תיעודי חדש עבור ערוץ 10, שבמסגרתו תחקור את כוכבי הנוער שמלהיבים את הילדודס בשנת 2017. במסגרתו, תראה את הקשיים, הרגעים המצחיקים ואת העבודה הקשה שהילדים-כוכבים משקיעים על מנת להגיע למעמד של אמן וסלבריטי.

נכון שלא מדובר בתחרות ריאליטי אלא בספיישל תיעודי רציני, אבל היי, למה לא להוסיף לז'אנר הדוקו מעט גלאם? בין השאר, בר זוהר לא רק תבדוק מה עושה את זה לנוער של ימינו, כי בין השאר גם תכתיר את נועה קירל בת ה-15 - זמרת ומנחה, שהפכה בשנים האחרונות לתופעה ושם מוכר ומרגש בקרב בני הדור הצעיר - בתואר "יעל בר זוהר" של ימינו. כבוד.

מערוץ 10 נמסר: איננו מגיבים על סרטים דוקומנטריים שבפיתוח.


איזה קטע, גם וואלה! סלבס תצלם דוקו חדש על חייה בתור מי שמתקלחת בממוצע אחת לחודש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
נועה קירל. אביב חופי
הבר זוהר הבאה? נועה קירל/אביב חופי
יהודה לוי + יעל בר זוהר. רפי דלויה
גם יהודה לוי ישתתף בסרט? יעל והאקס המיתולוגי/רפי דלויה
יעל בר זוהר. אור גפן, מערכת וואלה! NEWS
כמה אהבה. בר זוהר וזוארץ/מערכת וואלה! NEWS, אור גפן
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully