וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המבחן שהביך את יעל בר זוהר

27.11.2014 / 13:32

למרות שהיו סגורים במשך חודש בבית אחד וכל מה שעשו היה ללמוד לבשל - נראה שכוכבי "הצילו, אני לא יודע לבשל", עדיין לא יודעים לזהות גיוזה או סביח כשהם ניצבים מול עיניהם. וואלה! סלבס לא נעים בכלל

יח"צ - חד פעמי

אם חשבתם לרגע שחודש של לימודי בישול יתרמו משהו להשכלה של המפורסמים לגבי כל מה שקורה במטבח - תבקשו מהמפורסמים שהשתתפו בתכנית "הצילו, אני לא יודע לבשל", שינסו לזהות גיוזה, או שמא סביח, או אפילו פנה קוטה. אתם יודעים מה? עזבו, הם לא באמת יודעים.

אתמול (ד') נערכה מסיבת הסיום של תכנית הריאליטי המשעשעת בה לקחו בין השאר חלק: יעל בר זוהר, מאור שוויצר, טל ברודי, מיכל ינאי, נאור אורמיה ורן שריג, שהגיעו אתמול לחגוג את סיום החודש הכי משמין בחייהם.

רוצים עוד רכילות?
בדרך לקאמבק? צופית ואברהם גרנט מתאחדים
פארטי גירל: עדי הימלבלוי חוגגת 30 במחשוף עמוק
תכירו: החברה החדשה של ירון ברובינסקי

מסיבה הצילו אני לא יודע לבשל. עודד קרני,
מי מבשל טוב יותר? טל ויעל/עודד קרני

החבורה העליזה, שהתפנקה אתמול מארוחת גורמה במסעדה של השף ניצן רז, שליווה אותם במהלך הצילומים, התבקשה על ידי וואלה! סלבס לזהות מאכלים שונים, כמו למשל סביח, זה משהו בפיתה בעיקרון, חציל כזה", ענתה בר זוהר.

מילא סביח, אבל אם חשבתם שאת ירק הקייל יזהו הכוכבים, כדאי שתחשבו שוב, "יש לי כזה בגינה, אני שתלתי בעצמי", אמרה ינאי בביטחון מלא, " סוג של חסה, סוג של ירק, סוג של ברוקולי, סוג של משהו". גם בר זוהר לא ממש הצליחה לזהות וחשבה כי מדובר בסלרי, כשהבינה שטעתה תיקנה וטענה כי מדובר בכרפס". קייל מאמי, קייל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
מסיבה הצילו אני לא יודע לבשל. עודד קרני,
מי מבשל היום?/עודד קרני

נראה שגם בגזרת הקינוחים הסלבס לא ממש מבינים, "מלבי", ענה שוויצר כשהתבקש לזהות פנה קוטה. לעומתו, אורמיה כינה את הקינוח בשם "קרם ברולה". ובר זוהר, ברור שהיא ידעה, למרות שטענה שהיא כבר לא מזמינה קינוחים
במסעדות.

למזלה של וואלה! סלבס היא לא צריכה לזהות שום מאכל, היא פשוט מכניסה הכל לפה. בלי הבדל צבע, מין או טעם.

מסיבה הצילו אני לא יודע לבשל. עודד קרני,
שיהיה בתיאבון./עודד קרני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully