וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעל בר זוהר מציגה: תפנית מפתיעה בקריירה

13.7.2015 / 0:01

אחרי שנה עמוסה בתוכנית ריאליטי למבוגרים ולידת בתה קטנה, יעל בר זוהר מנסה את מזלה גם בעולם הילדים - כאשר תככב באחד ממופעי הילדודס הגדולים ביותר בחג החנוכה. וואלה! סלבס לוליטה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עכשיו לילדים. יעל בר זוהר/מערכת וואלה!, צילום מסך

אז נכון, יש בערך עוד חמישה חודשים עד לחג הזה שבו ההורים שוב צריכים לפתוח את הארנק, לחפש את המבצעים הכי שווים ואת המופעים עם הכי הרבה כוכבים - אבל היי, זה לא אומר שהתחרות בין ההפקות השונות לא התחילה.

נראה שהשנה, אפילו יותר מבשנים קודמות, התחרות קשה פי כמה. אחרי הכל, אם פעם היו רק שניים או שלושה מופעים, הרי שהשנה התחרות בשוק מופעי החג גדלה בהרבה. עכשיו, הגיע תורה של יעל בר זוהר להצטרף לאחד מהמופעים הגדולים של החג.


רוצים עוד רכילות?
הבת של מדונה מבלה בישראל עם החבר החדש
צפו: סרט החתונה הקורע של סיון קליין

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מי יעשה לי בייביסיטר? בר זוהר והיורש/מערכת וואלה!, צילום מסך

נדמה שבר זוהר לא מתכוונת לעזוב את עולם הילדים בקרוב. אחרי שהביאה לעולם בתחילת חודש מאי את בתה הקטנה ליה, השחקנית והמגישה הבלונדינית תבלה את חג החנוכה הקרוב על במת אחד המופעים הגדולים ביותר לילדים הקטנים.

הבלונדינית, חתמה על השתתפותה בהפקת "מותק של פסטיבל" - שתחזור גם בחנוכה הקרוב ותעמיד על במה אחת כמה מכוכבי הילדים הגדולים ביותר. זו לא הפעם הראשונה של בר זוהר בהפקת המופע המצליח לילדים, אחרי שכיכבה בו גם בשנת 2011.

עכשיו, כל נראה, יהיה תורו של בעלה, גיא זוארץ, לשמור על הילדים בחופשה הארוכה. זאת אחרי שהשאיר את אשתו לשמור על שלושת הילדים במשך שהותו בהונדורס שם הוא צילם את העונה החדשה של "הישרדות".


וואלה! סלבס רצתה לככב בעולם הילדים, אבל אז היא גילתה שהיא לא יכולה להמשיך להתערטל בציבור, אז היא ויתרה.


מה דעתכם על הבחירה של יעל? רכלו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully