וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופס, הישבן של קים קרדשיאן נחשף. שוב

שירות וואלה! סלבס

4.6.2015 / 10:26

לא ברור אם מדובר בתשוקה לתשומת לב או בהשתוללות הורמונים של הריון - אבל מלכת הריאליטי לא מוכנה לצאת מהבית בבגדים שמכסים את גופה. התוצאה: הישבן של קרדשיאן גלוי. וואלה! סלבס בורקה

קים קרדשיאן. ספלאש
היוש, שמלה שקופה. קים קרדשיאן/ספלאש

הסכסוך הישראלי-פלסטיני? נראה כמו התכתשות בגן השעשועים אל מול הקרב האמיתי שהתרחש השבוע בעולם הבידור הבינלאומי. נו, זה של קים קרדשיאן VS קייטלין ג'נר, בנות אותה משפחה שפעם היו אב (חורג) ובתו - אבל השבוע כבר תפקדו על תקן שתי הנשים המדוברות ביותר בהוליווד וככל הנראה בעולם כולו. הסיבה: אחת מהן נולדה אישה, והיא כעת בהריון טרי. השנייה הפכה לאישה ממש לא מזמן, כשהיא בת 65.

אבל לא חשבתם מישהי שביום יום נושאת את התואר "מלכת הריאליטי טראש", תאפשר למישהו לגנוב לה את הרעם בשבוע שבו נודע כי היא בהריון עם צאצא שני, נכון? לכן, החליטה לעשות הכל כדי שידברו עליה, איתה ועם שאר העולם. האמצעי, הוא לבוש חושפני פלוס. נניח, שמלה חושפת ישבן.


עוד סיפורי סלבס:
בשמלה שקופה: קים קרדשיאן חושפת בטן הריונית
עוד לפני גמר הריאליטי: במה זכה איציק זוהר?
31 סיבות שבגללן אתם אוהבים את בר רפאלי

קים קרדשיאן. ספלאש
אז, קרדשיאן לובשת חזייה כשהיא מגיעה לניו יורק/ספלאש
קים קרדשיאן. ספלאש
אוקיי, מה. קורה. עם. הישבן הזה?!/ספלאש

ניסיון ראשון למשוך אש: קימי, הביעה השבוע את הזעם שלה על התקשורת האמריקנית כשכתבה בטוויטר, "באתר החדש שלי אעלה לשידורים חיים, כך שכל מי שילכלכך עליי, אוכל לז**ן אותו. קיקי ההריונית לא משחקת!!". עוד הוסיפה בבוטות, "אנשים ממציאים כל כך הרבה, גם כאלה שקרובים אליך ואתה חושב שהם לגיטימיים. זה הזמן לאמת", כשהיא כנראה מושפעת מהשתוללות הורמונלית של הריון.

ניסיון שני למשוך אש: באותו היום בדיוק, קרדשיאן נתפסה כשהיא זועפת מאוד ביציאה מהבית הניו יורקי שלה ושל בעלה, קניה ווסט - לפני שתפסה טיסה בחזרה לביתה בלוס אנג'לס. הטוויסט, היה השמלה הירקרקה אך שקופה לחלוטין שלבשה. זה כלל פטמות משתוללות, בליטה קטנה בבטן, ישבני ברזל לפנים ודורמן שפתח את דלת הרכב שלה ולא יכול היה להסיר את העיניים מהנכס הגדול ביותר שלה.

ניסיון שלישי למשוך אש: בין מנהטן לבוורלי הילס, מלכת הריאליטי נחתה בעיר הקאנטרי נאשוויל להופעת אורח יח"צנית, בכדי לקדם משקה אנרגיה שהיא מפרסמת. כנראה זה פחות עבד, כי כולם שאלו אותה על קייטלין. אופסי.


וואלה! סלבס מושכת תשומת לב בעירום מלא בלבד.


רכלו על השמלה השקופה של קימי בפייסבוק

פותחת פה!

קריס ג'נר על קייטלין: "למה התחתנת איתי?"

לכתבה המלאה
קים קרדשיאן. ספלאש
בדיוק לאן שאתם מסתכלים. קים קרדשיאן/ספלאש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully