וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשמלה שקופה: קים קרדשיאן חושפת בטן הריונית

שירות וואלה! סלבס | צילום: gettyimages

2.6.2015 / 12:00

רגע אחרי שהעולם כולו גילה על ההריון השני שלה מבעלה, קניה ווסט - בני הזוג הכי טראשי בהוליווד יצאו לסיבוב דאווין באירוע נוצץ, שם קרדשיאן פינקה בהצצה לבטן. ברור שבשמלה שקופה. וואלה! סלבס הורמונים

קים קרדשיאן. GettyImages
רואים בטן? קים קרדשיאן/GettyImages

אם חשבתם שקים קרדשיאן תתן לאבא שלה, סליחה לאמא שלה, קייטלין ג'נר, לגנוב לה את ההצגה, אתם טועים ובגדול. תקציר האירועים: אתמול (ב'), העולם כולו גילה שקימי ובעלה קניה ווסט, מצפים לתינוק שני. מספר שעות לאחר מכן, אביה החורג פרסם את התמונה הראשונה שלו כאישה. אז, החליטה מלכת הריאליטי טראש להראות לכולם מי הקרדשיאן המעניינת באמת.


רוצים עוד רכילות?
אם הכלה: המשפחה האתיופית של חנה לסלאו
בנים ונהנים: גל מקל וגפן ברקאי יוצאים לשופינג

קים קרדשיאן וקניה ווסט בטקס פרסי האופנה האמריקאי. GettyImages
תכניסי את הבטן, מאמי. קים קרדשיאן עם קניה ווסט/GettyImages

בערב שאחרי חשיפת ההריון השני, הגיע הזוג הכי טראשי בהוליווד לטקס פרסי האופנה האמריקניים שנערך בניו יורק - רק כדי לחשוף את הבטן ההריונית שלה. מה הדרך הטובה ביותר לעשות זאת? כמובן, בשמלה שקופה שלא משאירה אפילו אצבע או ציפורן לדימיון. כי אצל קים כמו אצל קים - זה או הכל או כלום. במקרה שלה, הכי כלום שמראה הכל.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
קים קרדשיאן. GettyImages
אני לא נושמת, אני לא נושמת!/GettyImages

ווסט את קרדישאן, הפציעו על השטיח האדום של הטקס הנוצץ (כי מה לעשות, קימוש כבר מזמן הפכה לאייקון אופנה), כשהם לבושים בשחור. בזמן שקניה לבש חליפה מחויטת, אשתו החליטה ללכת על שמלה שחורה סמי-שקופה עם אבזמים, שמציגה את הבטן התופחת שלה, כשרק תחתונים וחזיעה כהים מכסים את האיזורים האסורים. כמה צניעות, כמה ענווה.

קים קרדשיאן. GettyImages
תסתיר עם היד, כן נשמה. קים וקניה/GettyImages

אתמול (ב'), התעורר העולם לידיעה מרעישה על כך שמר וגברת טראש מצפים לתינוק שני. הידיעה הגיעה לאחר איו ספור ראיונות בהם התבכיינה קים על כך שהיא לא מצליחה להיכנס שוב להריון וכי היא שוקלת להשתמש באם פונדקאית.

מספר שעות לאחר מכן, כאילו אין מספיק כותרות ברחבי העולם בנוגע למשפחה המפורסמת, נחשף השער של מגזין "ואניטי פייר" לחודש הבא, עליו הופיעה לראשונה קייטלין ג'נר, שנודעה בעבר בתור ברוס ג'נר - אביה החורג של קים.


וואלה! סלבס יודעת להכות על הברזל כשהוא חם, במיוחד כשמדובר בשיפודים.


מה דעתכם על השמלה של קים? רכלו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully