וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריס ג'נר פותחת פה על קייטלין: "למה בכלל התחתנת איתי?"

שירות וואלה! סלבס

3.6.2015 / 14:34

כל העולם ראה ושמע מה עבר על ברוס, סליחה, קייטלין ג'נר. כעת, גם גרושתו, אמא השולטת במשפחת קרדשיאן, חושפת את הצד שלה. "ידעתי שאהב ללבוש בגדי נשים, בעבר", מבהירה קריס. וואלה! סלבס אקסית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אישה, אישה. קריס וקייטלין ג'נר/מערכת וואלה!, צילום מסך

עולם הבידור סוער, הילדים המשותפים מתרגשים, הקהילה הטרנסג'נדרית תומכת - אבל מה חושבת האקסית של קייטלין ג'נר, או למעשה של הגבר שהיתה, ברוס ג'נר, על העובדה שבן זוגה לשעבר נחשף השבוע בתור אישה? האמא המנהלת של בנות משפחת הריאליטי קרדשיאן, קריס ג'נר, לא נשארת חייבת ומדברת בגלוי על החיים שהיו לה עם בעלה במשך 23 שנים. גלוי מאוד.


עוד סיפורי סלבס:
קייטלין ג'נר מגלה: "עברתי התקף חרדה אחרי הניתוח"
הטיול הרומנטי של אנה ארונוב והחבר החדש
קים קרדשיאן חושפת את הבטן הריונית

ברוס ג'נר, קריס ג'נר. GettyImages
פעם, כשעוד היו נשואים. קריס וברוס ג'נר/GettyImages

בראיון שהעניקה למגזין "ואניטי פייר", זה שבו בחרה קייטלין ג'נר להיחשף לראשונה בתור אישה, קריס מלאה בטענות ומגלה שכיום היא מרגישה שברוס היה אומלל - בגלל שככל הנראה לא יכול היה להיות עצמו. "לאורך כל הדרך, עבדתי קשה כדי שלמשפחתי יהיה עתיד נפלא, אבל הוא בחר להתרגז. כשמערכת היחסים שלנו הסתיימה, הוא סבל מחרדה חברתית", גילתה אמא של קים והשאר, "הוא פשוט החליט לסיים עם הנישואים זו היתה החוויה הכי פאסיבית-אגרסיבית שעברתי בחיי".

לדבריה של האם השולטת במשפחת הריאליטי טראש, כאשר היא וברוס הכירו בתחילת הניינטיז, סיפר לה שנטל הורמונים בתחילת שנות ה-80, כלומר עשור שלם לפני שהפכו לזוג. "הוא אף פעם לא הסביר את זה עד הסוף, זו אף פעם לא היתה שאלה של מגדר. אף אחד לא הזכיר בעיות מגדר. מה שאמרו לי שבשלב מסוים של חייו בעבר, אהבו ללבוש בגדי נשים", סיפרה בייחס לבעלה לשעבר.

ג'נר נחשף כאישה

"קראו לי מעכשיו קייטלין"

לכתבה המלאה
ברוס ג'נר. ספלאש
עוד לפני השינוי. ברוס ג'נר/ספלאש

"למה רצית להתחתן איתי ולהביא ילדים, אם היה משהו שהפריע לך ורצית להגשים מאז שהיית ילד קטן?", שואלת קריס, שחשה כי לא נאמרה לה האמת במלואה, בראיון למגזין, "למה לא הסברת לי את כל זה?". בתגובה לכך שקייטלין גילתה שבעבר אמרה לקריס כי היא יכולה ללבוש חזייה במידה B, הגיבה המאמא ש"לא היתה מצב לחזייה, בסך הכל מצב של שדיים גבריים נורמליים". אם את אומרת.


וואלה! סלבס חושבת ש-B זה בסדר.


רכלו על מה שאמרה קריס על קייטלין ג'נר בפייסבוק

קייטלין ג'נר. ואניטי פייר, צילום מסך
היום, היא אישה. קייטלין ג'נר על שער "ואניטי פייר"/צילום מסך, ואניטי פייר
קייטלין ג'נר. ואניטי פייר, צילום מסך
דיווה. קייטלין ג'נר/צילום מסך, ואניטי פייר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully