וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסתי גינזבורג פותחת את הבית ואת הלב: "לא בחרתי לריב עם אבא"

29.3.2015 / 0:02

הדוגמנית שילדה לפני כחודש וחצי, לא בזבזה זמן על חופשת לידה ומיהרה לצלם קטלוג בביתה הפרטי. מה גילתה על הבייבי רפאל שבילה בחדר הסמוך ומה חשבה על פרשת "בית המריבה"? צפו. וואלה! סלבס בלינג

צילום: דייב שחר, עריכה: מאיה בן ניסן

יש את אלה שנהנות משלושה חודשי חופשת לידה, אחרות מאריכות לחצי שנה עם הבייבי וכמה אפילו הופכות למאמא במשרה מלאה - אבל אסתי גינזבורג? לא ממש. חודש וחצי בלבד אחרי שילדה את בנה הבכור רפאל, הדוגמנית בת ה-25 כבר מוכנה לחזור לעבודה במשרה מלאה על סט הצילומים, כולל טוויסט מיוחד: הכל קורה בחצר ביתה הפרטי של גינזבורג.

הבלונדינית שצילמה את קמפיין תכשיטי Miller העונתי, פתחה את "הבית הכתום" לתקשורת, לטובת צילומי הביוטי. אותו המבנה הבולט בשכונת צהלה התל אביבית, הבית שבו היא חיה יחד עם בעלה עדי קייזמן והבייבי רפאל יהונתן - זה שעמד בשנה האחרונה במרכז המחלוקת עם אביה האדריכל אריה גינזבורג. "הצלם אייל נבו שאל אותי איפה יהיה הכי נוח לצלם ואמרתי 'יאללה בואו אליי', חשבתי שיהיה הכי כיף כאן", סיפרה הדוגמנית על החלטתה לצלם את הקמפיין החדש בבית הפרטי שלה.


עוד סיפורי סלבס:
שי ושני חושפים: מה יעשו עם המיליון?
יונית לוי ומיקי חיימוביץ' באיחוד היסטורי
קונגרג'וליישנז: נועה תשבי בהריון ראשון

אסתי גינזבורג. רפי דלויה,
לא עובדת, מבלה! אסתי גינזבורג/רפי דלויה

"רצו לעשות צילומים, עכשיו, אבל זה כיף אני נהנית", הסבירה על ההחלטה לצלם שבועות ספורים אחרי שילדה את בנה הבכור. "זה לא מרגיש כאילו חזרתי לעבודה או משהו כזה... אני לא עושה דיאטה ספציפית, יש לי פרופורציות אחרות של מה יותר חשוב ויותר מעניין. מעניין אותי להתעסק בתינוק שלי", סיפרה. "רפאל עוד לא כל כך מגיב, הוא נורא קטן אז אין הרבה אופציות לבילוי יחד, זה בעיקר להיות איתו", גילתה בעיניים נוצצות, "אני מתרגשת מהכל, זה כמו צעצוע חדש שכל דבר שהוא עושה בפעם הראשונה זה OMG, פעם ראשונה!".

למה היא וקייזמן בחרו בשם המיוחד רפאל לבנם? גינזבורג, מתברר, עוד לא ממש שמחה לשתף את העולם בחייה הפרטיים. "יש לנו כמה דברים שמחברים אותנו לשם הזה, אבל לא כאלה שאני רוצה לשתף עם כולם", אמרה, "אני באופי שלי לא סופר משתפת, גם מה שאני נותנת ומשחררת, הוא רק אחרי מאמץ גדול".

קייזמן, לדבריה של גינזבורג, הוא "אבא מדהים, אין דברים כאלה, אב השנה. אני מקווה שאני אמא טובה גם, אני מנסה. לא פרנואידית, זה לא האופי שלי, אני הכי רגועה ולא חרדתית". מה לגבי אמונות תפלות, אולי חמסה נוצצת מזהב? גינזבורג מגלה ש"היו לפני הלידה ושחררתי את זה. כשמעורב בזה ילד זה נראה לי מחורפן מדי, יאללה, בוא נשחרר את זה. יש רק שתי חמסות על העגלה, לא חמש".

הצצה

אסתי גינזבורג חוגגת עם התינוק

לכתבה המלאה
אסתי גינזבורג. רפי דלויה,
טפו, טפו, בלי אמונות תפלות. גינזבורג מצטלמת לתכשיטי Miller/רפי דלויה

אם מדובר בבית הכתום, אי אפשר שלא לדבר על המריבה עם אביה - שבחר לדבר בתקשורת על העובדה כי חש מרומה על ידי בתו ובן הזוג שלה. גינזבורג, מסרבת להגיב בנושא. "את חושבת שזה משהו שבא לי לשתף או שלא בא לי? אבל גם בנושא הזה ספציפית, אף פעם לא בחרתי להוציא אותו החוצה", מסבירה גינזבורג. "זה שהתגלגל להיות מה שהיה, זה קרה בדרך מאוד מרגיזה וכל כך לא מהמקום שאני באה ממנו".

"אני מבינה שאנשים מתעניינים בנושא צהוב... אני מרגישה שגם בנושא הזה יש לי את הזכות לומר תקשיבו חברים, בואו נפסיק לדבר על זה כי זה ממש לא מעניין. הכל בסדר". לשאלה האם היה פיוס בין האב ובתו, גינזבורג לא מרחיבה ורק מחייכת. "שום מריבות אף פעם לא שווה את זה... יהיה טוב", אמרה. אמן.


וואלה! סלבס חושבת שהיא צריכה לדגמן תכשיטים. הם יבלטו על רקע השיניים השחורות שלה.


רכלו על אסתי גינזבורג אחרי הלידה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully