וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביה של אסתי גינזבורג תובע: "לסלק אותה ואת בעלה מהווילה בצהלה"

וואלה! סלבס

17.12.2013 / 18:46

אריה גינזבורג פנה לבית המשפט בטענה כי עדי קייזמן, בעלה של בתו, חתם על הסכם לרכישת הבית תמורת שמונה מיליון שקל - אך לא שילם את מלוא הסכום. "בצעו מחטף על הווילה שלי". וואלה! סלבס נדל"ן

צרות במשפחתה של מגישת "הכוכב הבא"? האתר גלובס פרסם הערב (ג') כי האדריכל אריה גינזבורג הגיש בקשה לבי המשפט המחוזי בתל אביב, שבה הוא דורש לבטל את הסכם מכירת הווילה שבנה בשכונת צהלה שבצפון תל אביב לאיש העסקים עדי קייזמן הנשוי לבתו, הדוגמנית אסתי גינזבורג.

בבקשה שהגיש באמצעות עו"ד אבי דוידוב, מגולל גינזבורג את תחילת הפרשה, כאשר ירש את המגרש בשכונת צהלה מהוריו. לטענתו, הבית נועד למכירה מיידית מיד לאחר סיום הבנייה, אך בשל התעניינותו של קייזמן בווילה, הסכים גינזורג להשכיר לו את הבית לתקופה קצרה, על מנת לבחון אפשרות לרכישתו, כאשר השכירות סייעה לגינזבורג לעמוד בהחזרי המשכנתא ובהוצאות ההחזקה הגבוהות של הווילה.

אסתי גינזבורג, עדי קייזמן. ניר פקין
מחטף? אסתי גינזבורג עם עדי קייזמן/ניר פקין

לדברי אביה של אסתי, במהלך השנים הוא בנה את הבית על המגרש בהשקעה עצומה והפך את הנכס ל"יצירת אמנות", כאשר מדובר בנכס יוקרתי הידוע בכל העולם. המבנה זכה אף לכינוי "הבית הכתום" והוצג בתערוכות אדריכלות בכל העולם.

בחודש יולי 2010 נחתם הסכם שכירות בין קייזמן לגינזבורג - כאשר במהלך תקופת השכירות הכירו קייזמן והדוגמנית אסתי גינזבורג ונישאו בחודש יוני 2012. אלא שקייזמן, כך עולה מהבקשה, הפסיק בתקופה מסוימת לשלם את דמי השכירות, דבר שהוביל לפיגורים מצידו של גינזבורג בתשלומי המשכנתא לבנק שרשומה על שמו, עד שהחל לפעול למימוש המשכנתא באמצעות מכירת הנכס.

על פי הדיווח בגלובס, במהלך התקופה התגוררו קייזמן וגינזבורג בווילה ובשל ההליכים בהם החל לנקוט הבנק, ביקש קייזמן, שחשש מפינוי מהבית, להגיע להסכמות עם גינזבורג האב בנוגע לרכישת הווילה.

בסוף חודש דצמבר 2012 נחתם הסכם בין גינזבורג האב לבין קייזמן, לפיו ירכוש האחרון את הווילה תמורת שמונה מיליון שקל, בהתאם לתנאי תשלום קבועים מראש. אלא שבבקשה טוען גינזבורג כי קייזמן הפר את ההכם בצורה שיטתית ועקבית, ועד עתה טרם פרע את תשלום רוב יתרת התמורה בגין הווילה.

עוד טוען גינזבורג כי פניותיו החוזרות אל קייזמן לא הועילו, וחמור מכך, גינזבורג גילה להפתעתו כי קייזמן "מהתל בו במכוון ומשתמש באמצעיו הרבים לרבות אמצעים משפטיים, על מנת להונות את גינזבורג, תוך שהוא מוליכו בכחש ומירמה לאורך תקופה ארוכה", כך על פי הבקשה לבית המשפט.

בתחילת חודש יוני 2013, שלושה שבועות לאחר שקייזמן היה אמור להעביר לגינזבורג סך של 50 אלף שקל, קצה סבלנותו של האבא, שהוא הודיע לעורך הדין המייצג את בני הזוג קייזמן-גינזבורג, על ביטול ההסכם בשל הפרתו היסודית על ידי בתו ובעלה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

"קייזמן הפר את ההסכם בגסות"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הבית המדובר/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאחר הודעה זו, כך נטען בבקשה, הסכים גינזבורג לסגת מהודעת הביטול, זאת תוך התחייבות מפורשת מצידו של קייזמן כי יעמוד בתנאי ההסכם. למרות הכל, קייזמן "המשיך להפר אותו בגסות".

לפיכך, בחודש אוגוסט 2013, למעלה משמונה חודשים לאחר החתימה על ההסכם, כאשר התברר לגינזבורג כי קייזמן לא מתכוון לעמוד בהסכם כולל סילוק חוב המשכנתא, פנה גינזבורג ללשכת ההוצאה לפועל וציין במפורש כי "מר עדי קייזמן הפר את ההסכם עליו הוא חתום לרכישת הבית השייך לי בשכונת צהלה בתל אביב. אי לכך ובהתאם לזאת כל הסכם ביני לבין מר קייזמן בטל ומבוטל. נגד המשיב יוגשו תביעה וצו פינוי".

בבקשה, שהגיעה לידי גלובס, מציין גינזבורג כי קייזמן הפר את ההסכם עימו בכל פעם מחדש, ו"כל מטרתו הינה להמשיך ולהתגורר בנכס היוקרתי ביותר תוך העברת תמורה זעומה בלבד". בחודש נובמבר 2013 הודיע גינזבורג לקייזמן פעם נוספת על ביטול ההסכם והורה על פינויים של קייזמן וגינזבורג מהנכס באופן מיידי.

קייזמן הודיע בתגובה באמצעות רעייתו אסתי, כי מבחינתו לא הייתה כל הפרה של ההסכם, ועל כן הוא דוחה את הודעת הביטול. זאת למרות שלטענת גינזבורג, קייזמן לא שילם אפילו 50% מהתמורה בגין הווילה. עוד עולה מהבקשה כי חודש לאחר מכן, בדצמבר 2013, מיהר קייזמן לרשום הערת אזהרה לטובת אסתי גינזבורג, ללא הסכמת אביה ובניגוד להודעות על ביטול ההסכם - פעולה אותה הגדיר האב כ"מחטף של ממש".


תאונת העבודה של אסתי גינזבורג

מיה דגן מודה: "טמטמת ההיריון נשארה אחרי הלידה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully