וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי ושני חושפים: מה יעשו עם המיליון?

29.3.2015 / 10:30

בתום מסע מפרך מסביב לעולם, הם עקפו את הצמד לילי וליליאן - ואז הניחו את ידם על המחאה בסכום גבוה פלוס. כעת, שי גבריאל ושני אלון מגלים מה יעשו עם הפרס של "המירוץ למיליון". וואלה! סלבס מס הכנסה

צילום: עידו שחם, עריכה: מאיה בן ניסן

קונגרג'וליישנז: זוג מיליונרים חדש נולד. טוב, בערך, אם תתעלמו מהעובדה שזוכי העונה הרביעית של "המירוץ למיליון" - שי גבריאל ואשתו של חברו הטוב, שני אלון - יחלקו את סכום הענק שקיבלו חצי-חצי, שווה בשווה. אמש (ש') רגע אחרי שידור גמר הריאליטי הבינלאומי, הסבירו השניים שאת התודה שלהם הם שומרים לאלה שפרגנו להם, בני הזוג שנותרו מאחור בבית. "שנינו רצנו בתחושה שיש מישהו שמחכה לנו... היה שווה כל שנייה, כל מאית שנייה ולא רק הכסף, שנינו ווינרים, רוצים לנצח!", הסבירו בהתרגשות.


עוד סיפורי סלבס:
אהבה מנצחת: גל וליאל מ"המירוץ למיליון" התחתנו
בר רפאלי מזיעה וכובשת את דרום אמריקה
הלו, יהודה? שלומית מלכה ישנה בעירום

שי ושני. עידו שחם
מיליונרים נולדו! שי ושני בגמר "המירוץ למיליון"/עידו שחם

שי ושני, עקפו ברגע האחרון את צמד ה"ליליאנ'ס" טום באום ואוריאל יקותיאל, וכן את שתי החברות הבלונדיניות יוכי אפוליאון ולינור פחימה, שהגיעו למקום השלישי. "הכי ניצחנו בעולם, הכסף לא משנה, העיקר זו החוויה והיתה חוויה מדהימה. אנחנו לא מבואסים", הסבירו החברים הגייז האוהבים, "אני מקבל מלא סמסים של נחמה ואפילו לא בא לי להסתכל עליהם. אני יודע את המקום שלי... די, לא זכיתי!", סיפר באום בחצי צחוק חצי בכי.

"הייתי שם כדור במשקה של שי, סתם סתם, צחק יקותיאל כשנשאל אם היה עושה משהו אחר במהלך התחרות. "שתי נשים בגמר של 'המירוץ למיליון'... זו גאווה", מספרות יוכי ולינור, "לימדו אותנו בחיים שלא בוכים על חלב שנשפך".

מרגש

וובה הציע נישואים, מה איחלו החברים?

לכתבה המלאה
טום באום, אוריאל יקותיאל. עידו שחם
לא נורא, נקסט טיים. טום באום ואוריאל יקותיאל/עידו שחם

אבל זה לא מה שחושבים וובה ואלה, צמד הפייבוריטים של העונה, שחושבים שהגיע להם להיות חלק משלישיית הגמר. "רצינו להיות מאוד, אם לא לזכות, לפחות להיות בגמר", מספרת אלה אייבנדר, שהשתתפה עם החצי הטלוויזיוני שלה בכמה פרסומות מאז שנחשפה לציבור.

אז מה יעשו הזוכים מאושרים, שני ושי, עם מיליון השקלים שבהם זכו אתמול? כנראה שעוד מוקדם לחשוב על כך, אבל בעוד ששי גבריאל יודע שיאפשר לאחיו המלומד להשקיע את הסכום המכובד בתבונה - שני אלון מגלה שקודם כל תרצה להעביר חלק מהפרס שלה כתרומה לנזקקים, "משם זה קרש קפיצה לחיים". הכי צדיקה.


וואלה! סלבס היתה קונה כל כך הרבה מלפפונים חמוצים עם מיליון שקלים... הו, פנטזיה.


רכלו על הזכייה של שי ושני בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully