וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלו, יהודה? שלומית מלכה ישנה בעירום

28.3.2015 / 1:55

אחרי שכבשה את לבו של הרווק הנחשק במדינה, הדוגמנית שלומית מלכה מתפנה לענות לשאלות הנוקבות ומעניקה הצצה לחדר המיטות הכי מסקרן בביצה. בתפריט: עירום, חוטיני ורומן רומנטי. וואלה! סלבס מלכה

צילום: דייב שחר

רגע אחרי שתפסה את הרווק הכי מפורסם ומבוקש במדינה, החצי השני של יהודה לוי, או בשמה המלא שלומית מלכה - מתפנה לענות לוואלה! סלבס על כמה שאלות פולשניות במיוחד וחושפת את הסודות הכמוסים מחדר המיטות של דוגמנית העל.

מלכה, הצעירה שכבשה את העולם האופנה המקומי והעולמי בזכות לוק לוהט וחיוך כובש (וגם על הדרך זכתה בלבו של אחד בשם יהודה. יהודה לוי) - אמנם עובדת קשה על חיטוב הגוף שלה ודואגת לעסוק בספורט בכל זמן שהיא יכולה, בדיוק כמו הפעם שוואלה! סלבס תפסה אותה באמצע אימון ריצה יחד עם הבויפרנד. אבל מלכה חושפת בלי למצמץ שהדבר שהיא הכי אוהבת לאכול הוא דווקא שוקולד! באמת? יש לך מזל חמודה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אוקיי, הבנו. שלומית מלכה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אפרופו תמונות הפפארצי שלה ושל לוי רצים ותיעודים נוספים של השניים ברחבי העיר - אם תהיתם לעצמכם מה היא חושבת על הצלמים העקשניים, מלכה מבינה שכל אחד עושה את העבודה שלו בדיוק כמו שהיא עושה את העבודה שלה מול המצלמות ועל המסלול.

אבל המזל הגדול ביותר שייך כנראה ללוי. למה? כי שלומית מספרת שהתחתון האהוב עליה הוא דווקא חוטיני ולא בוקסר. בלילה כאשר היא חולקת את המיטה עם לוי, מלכה מעדיפה לישון עירומה (אבל לא שוכחת להתכסות טוב כמובן). מזליסט או לא?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
יהודה לוי, שלומית מלכה. ראובן שניידר
יאללה! רוץ. שלומית מלכה ויהודה לוי/ראובן שניידר

אבל כדי לסיים את הראיון בנימה אופטימית ואולי עם קריצה לגבי העתיד, מלכה חשפה מה היא מעדיפה באמת. רומן רומנטי או סטוץ? אז לוי יכול לנשום לרווחה כי מלכה מעדיפה את זה רומנטי, מלא אהבה ולא קצרצר.


וואלה! סלבס מעדיפה את הרומנים שלה קצרים, נעימים ובלי ללכלך את המצעים.


רכלו על בוחן הפתע של לשלומית מלכה בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לילה טוב. שלומית מלכה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully