וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנה ג'ון טרבולטה?

וואלה! סלבס | צילום: אימג'בנק - GettyImages

6.2.2015 / 0:22

סקנדלים, שגעון ריקוד, צילומים הזויים וסיינטולוגיה - ג'ון טרבולה, שמציין 40 שנות קריירה מול המצלמות, התבגר באופן מתועד, אך לא בחן כפי שהייתם מצפים. בואו לראות. וואלה! סלבס אדל דאזים

אימג'בנק GettyImages

רגע לפני שיחגוג את יום הולדתו ה-61, הגיע הזמן שתבחנו בעצמכם אחת ולתמיד, מה עבר על הפרצוף של ג'ון טרבולטה. מי שנחשב לאחד השחקנים העסוקים ביותר בהוליווד, אליל נוער בסבנטיז של המאה הקודמת, שחקן מוערך בסרטי דרמה, רקדן ואפילו זמר לא רע בכלל, לא הצליח להתבגר בחן, כך שהפך בשנים האחרונות לסוג של בדיחה בקרב חבריו תעשיית הזוהר.

טרבולטה, שלהט על המסך בסרטי ענק כמו "שיגעון המוזיקה", "ספרות זולה", "היירספריי" וכמובן - "גריז" המיתולוגי, העביר לא פחות מ-40 שנים (!) מול המצלמות, שתיעדו אותו מתבגר, מתפתחת ומשתנה, בליווי המנתחים הפלסטיים כמובן. נכון, לא פעם הוא נתפס בסיטואציות לא נעימות (נניח, מנהל רומן עם גבר שאינו אשתו. לא מצליח להגות נכון שם בטקס שמשודר למול מיליונים. מטיף לסיינטולוגיה. אופסי), אך למרות הכל, שמר על מעמדו בתעשיית הבידור כאחד הגברים המסקרנים של הוליווד.

אז כדי שתראו איך מר "אש על רחבת הריקודים" כבר לא הצעיר המענטז שהרטיט את לב המעריצות, אלא שחקן מתבגר וקצת הזוי של ממש, וואלה! סלבס מכניסה אתכם למכונת זמן יחד עם טרבולטה, ומציגה לכם איך ג'ון נראה מאז שהכרתם אותו ועד היום. השינוי ניכר בהחלט.


וואלה! סלבס לובשת את הפדלפון ורצה למתוח את הפנים כדי שלא תגמור כמו דני זוקו.


עוד מתיחות פנים: קריסטין דייוויס | מלאני בי | קריס ג'נר | אורלנדו בלום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully