וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלייק לייבלי וריאן ריינולדס הורים

שירות וואלה! סלבס

6.1.2015 / 10:10

שלושה חודשים בלבד אחרי שהכריזה על כך שהיא נושאת ברחמה את פרי אהבתה מהשחקן ריאן ריינולדס, הכוכבת היפהיפייה הביאה לעולם יורש (או יורשת) עצר רגע לפני השנה החדשה. וואלה! סלבס אחת ש(כמעט) יודעת

בלייק לייבלי בהירון. GettyImages
מזל טוב לאמא הטרייה. בלייק לייבלי/GettyImages

זה היה מהר, ועכשיו זה רשמי: הגנים של בלייק לייבלי וריאן ריינולדס מתרבים והופכים את העולם ליפה יותר. צמד השחקנים היפה, הפך להורים רגע לפני השנה האזרחית החדשה - כך מדווחים אתרי הרכילות מעבר לים.

לייבלי, בת ה-27, כך מדווחים, ילדה את התינור ליד ביתה באיזור ברדפורד, ניו יורק, שם היא מתגוררת עם בעלה. הלידה אמנם התרחשה מוקדם מהצפוי, אך לפי הדיווחים לאם ולתינוק שלום. "התינוק הגיע מוקדם מהצפוי אך כולם מאושרים ובריאים", סיפרו מקורבים לשניים והוסיפו, "ביתם של השניים כבר מוכן לקראת המשפחה והם ישארו שם לימים הראשונים יחד עם התינוק"


רוצים עוד חדשות חמות?
נעמי קמפבל מאבדת את זה. שוב
האם דפנה דה גרוט עוזבת הארץ?
המירוץ ליופי: טום ואלכסה עוברים טיפול 10,000

בלייק לייבלי, ראיין ריינדולס. Alberto E. Rodriguez, GettyImages
צריכים בייביסיטר?/GettyImages, Alberto E. Rodriguez

כזכור, רק באוקטובר האחרון פירסמה כוכבת הסידרה "אחת שיודעת" את דבר הריונה באתר הלייף סטייל שלה "Preserve" שהוקדש לאמהות, אז חשפה לייבלי בטן הריונית והצליחה להרעיש את העולם בדבר הבאתו של יורש (או יורשת עצר) לה ולבעלה ריינולדס בן ה-37. כן, עד רגע זה, נשמר מינו של התינוק בסוד ועדיין לא ידוע אם מדובר בבן או בת שהצטרפו למשפחה. "זה משהו שתמיד רציתי לעצמי מאז שהייתי ילדה קטנה" סיפרה לייבלי בראיון.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
בלייק לייבלי בפסטיבל קאן 2014. GettyImages
איזה הורים! בלייק לייבלי וראין ריינולדס בפסטיבל קאן/GettyImages

כידוע, לייבלי היפיפה הבלונדינית יצאה בעברה למספר רגעים עם השחקן ליאונרדו דיקפריו, רגע אחרי שסיים את מערכת היחסים בת השש שנים מבר רפאלי שלנו, אחרי שהזוג נפרד לייבלי שיתפה פעולה עם ריינולדס שרק סיים נישואים של שנתיים לשחקנית סקרלט ג'והנסון, בסרט "גרין לנטרן" שם השניים העבירו את הרומן שלהם מהמסך הגדול לחיים האמיתיים. בשנת 2012 השניים התחתנו בטקס צנוע ורומנטי בהשתתפות חברים קרובים, והיום כאמור שנתיים אחרי הם הורים לתינוק (או תינוקת) להם העבירו גנים מושלמים.



וואלה! סלבס יודעת שאתם אוהבים אותה. XOXO

בלייק לייבלי. טוויטר, צילום מסך
וככה היא הודיעה על ההריון. בלייק לייבלי/צילום מסך, טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully