וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רותם סלע וקרן פלס מציגות: נשיקה רטובה

וואלה! סלבס

13.11.2014 / 15:42

ולא רק הן. כל שופטי "הכוכב הבא" החליטו להפגין את אהבתם האחד כלפי השני, האחת כלפי השנייה והאחד כלפי השנייה. מבולבלים? נראה שגם הם. צפו ובחנו בעצמכם. וואלה! סלבס מבולבלת מינית

יח"צ - חד פעמי

נראה שהעונה הקרובה של "הכוכב הבא" תהיה לוהטת במיוחד. אחרי שוואלה! סלבס סיפרה לכם על המתיחות בין מוקי לאסף אטדגי, קבלו וידאו לוהט - שבו מוכיחים השופטים שהם פשוט כל כך אוהבים אחד/ת את השני/ה.


עוד סיפורי סלבס:
כל הפרטים על החתונה של ציון ברוך ויאנה יוסף
אחרי התחת: קים קרדשיאן באמת חושפת הכל
נטלי דדון, רואים לך את התחתונים!

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
OMG. אסי עזר ואסף אטדגי/מערכת וואלה!, צילום מסך

במהלך יום הצילומים, עלה השופט אסף אטדגי לבמה והדביק למר אסי עזר נשיקה לוהטת על השפתיים, רק כי המנחה הגאה והמסוקס התגרה בו. בהלם? בשוק? חכו, יש עוד.

קרן פלס, שראתה את הנשיקה הגברית, החליטה שלא לעבור על כך בשתיקה. אז, עלתה לבמה והדביקה את השפתיים החושניות שלה לאלה של המנחה רותם סלע. הכי ליפסטיק!

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
הכוכב הבא.
תביאי בוסה, כפרה. קרן פלס ורותם סלע

אם חשבתם שכאן נגמר פרץ האהבה, אתם טועים. שכן מיד לאחר הנשיקה הנשית, החליט כבוד השופט הראל סקעת שהוא לא נשאר חייב - ניגש למוקי והדביק לו בוסה על השפתיים. השופט ההמום, כנראה היה צריך להוכיח את גבריותו, אז הוא פשוט ניגש לפלס והרטיב לה את השפתיים. מעניין מה נועם טור חושב על זה?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יאמי! מוקי והראל סקעת/מערכת וואלה!, צילום מסך

אה, אבל רגע, יש המשך, שכן מיד לאחר הנשיקה הזו, הגיע תורם של סקעת ופלס להתנשק בחושניות. דבר שגרם כנראה לאסי להרגיש מקופח, אז הוא רץ למוקי והדביק לו נשיקה לוהטת במיוחד על השפתיים. מישהו פיזר הורמונים באוויר?

יכול להיות שוואלה! סלבס סתם קטנונית, אך אם תשימו לב, היחידים שלא התנשקו היו מוקי ואטדגי - שממש כפי שפורסם כאן, לא ממש מסמפטים אחד את השני. זוג נוסף שלא התנשק הוא כמובן סקעת ועזר, שבעבר היו זוג לכמה דקות לוהטות, אך כנראה חששו להצית את הלהבה מהעבר.


וואלה! סלבס מנשקת על השפתיים רק צפרדעים. זה אף פעם לא עובד.


רכלו על אורגיית הנשיקות של "הכוכב הבא" בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully