וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכוכב הבא: "יש מתיחות גדולה בין השופטים"

12.11.2014 / 0:34

גורמים בהפקת העונה השנייה, שרק החלה להצטלם, מספרים כי השופטים מוקי ואסף אטדגי לא ממש מסתדרים ביניהם ושהאווירה מאחורי הקלעים מתוחה. "יש ביניהם הרבה חילוקי דעות". וואלה! סלבס אש מדורה

כתבת: נועה הרשקוביץ, צילום: יוסי ציפקיס, עריכה: מאיה בן ניסן

העונה השנייה של ריאליטי הכשרונות "הכוכב הבא" עוד לא עלתה לאוויר - וכבר מייצרת דרמות. אחרי שאסתי גינזבורג פרשה מהנחיית התכנית ורותם סלע הוזעקה להחליף אותה, כפי שקראתם לראשונה בוואלה! סלבס, אסי עזר נפל מהבמה במהלך הצילומים, קבלו את הסערה החדשה על סט הצילומים.

מתיחות בין שופטים, תמיד היתה אחד העוגנים הבולטים ביותר בתכנית למציאת כשרונות חדשים. אם בעבר היו אלה כבוד השופטים צביקה הדר ורני רהב שהתכסחו אחד עם השני, כעת גורמים בהפקה יודעים לדוווח על מתיחות גדולה בין צמד שופטי העונה הנוכחית - מוקי ואסף אטדגי. אלא שהפעם, נראה כי המתיחות חוצה את גבולות שולחן השופטים.


עוד סיפורי סלבס:
הדיאטה הקיצונית של אביבית בר זוהר
סמל סקס? אלמה דישי מעדיפה לעשות קניות
הישראלי שיככב לצד אורלנדו בלום ומייקל דאגלס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מי יודע יותר? מוקי VS אסף אטדגי/מערכת וואלה!, צילום מסך

על פי גורמי יודעי דבר, הזמר ומי שנודע עד היום בעיקר כמנהל של עומר אדם (או כגורם המעורב בפרשת מעצרה של מרגול), אכן מתווכחים לא מעט כשהם יושבים לצד שולחן השופטים, בשל חילוקי דעות מקצועיים. אך עם זאת, הם מספרים כי המתיחות בין השניים נמשכת גם כשהמצלמה לא פועלת, מאחורי הקלעים.

"לא מדובר בסתם ויכוחים של שני שופטים", סיפר גורם המעורה בפרטים לוואלה! סלבס, "רואים שהשניים באמת באים מעולמות שונים ולא ממש מסמפטים האחד את השני". מקורב בסביבתו של אטדגי מספר כי, "מוקי חש את עצמו מינימום אביב גפן, הוא רוצה להיות הילד הרע של התכנית. זה שתמיד יורד על כולם ולא מרוצה מכלום. ברור שאסף לא אוהב את זה", מספר המקורב.

אחד האירועים המרכזיים שהובילו להחרפת המתיחות, קרה כאשר לאודישנים הגיע מתמודד אשר עורר מחלוקת בין השופטים. כמובן שהדבר שהוביל לוויכוח סוער, שבמהלכו מוקי צעק באולפן את המשפט התמוה - "מוקי יש רק אחד".

הדבר, מן הסתם, לא התקבל בעין יפה אצל הקולגה לשולחן השופטים. "אסף ממש התעצבן מהאמירה הזו", סיפר גורם בהפקה,"זה היה שחצני מדי לטעמו".


מקשת המשדרת את הריאליטי והפקת התכנית, נמסר בתגובה: "אנחנו שמחים על ההתעניינות סביב עליית העונה השנייה של ה'כוכב הבא'".


סערה בכוס תה? רכלו על אסף אטדגי ומוקי בפייסבוק

עוד לפני המריבות

קרן פלס לוהטת על סט "הכוכב הבא"

לכתבה המלאה
מוקי. פייסבוק, צילום מסך
חברים שכאלה. מוקי ואסף אטדגי על סט "הכוכב הבא"/צילום מסך, פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully