וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וידאו החתונה של יעל פוליאקוב

וואלה! סלבס

13.10.2014 / 23:11

אחרי קיץ שכלל הודעה על הריון מפתיע ואירוסים מרגשים, יעל פוליאקוב ואלעד מילוא נישאו הערב (ב'), בחופה מצומצמת, למרות בקשתם המפורשת של בני הזוג מהאורחים לא לצלם את החתונה וואלה! סלבס מביאה לכם תיעוד בלעדי של הרגע המאושר

צילום מסך

מזל טוב! אחרי חודשים משמחים ועמוסים שכוללים הודעת אירוסים והריון, יעל פוליאקוב ואלעד מילוא סוף סוף נשואים. השניים ציינו הערב (ב') את נישואיהם, במסיבת חתונה נוצצת במיוחד מול מספר מצומצם ביותר של בני משפחה וחברים.

בשעות הערב הגיעו המקורבים לביתה של שוש פוליאקוב (אמה של יעל שמתגוררת שם בימים אלו), שבצפון תל אביב, שם צפו בזוג המאושר מחליף נדרים והופכים באופן חוקי לבעל ולאשה, חודש וחצי לאחר הצעת הנישואין המשמחת שהגיעה בעת חופשה רומנטית באילת כפי ששמעתם לראשונה בוואלה! סלבס.


רוצים עוד חדשות חמות?
אופס: קים קרדשיאן שכחה את החזיה
פרשת הזמרת: "הכל שקר, המשטרה מכפישה את שמה"
בחירת הגברים: האשה הסקסית בעולם היא פנלופה קרוז

יעל פוליאקוב. דרור סרי,
מקודשת! יעל פוליאקוב ואלעד מילוא/דרור סרי

כאמור, השניים החליטו שאין טעם לחכות וערכו את טקס החתונה מהר מהרגיל. הכלה לבשה שמלה של המעצבת דנה הראל וענדה תכשיטי יוקרה של ה. שטרן - בשווי עשרות אלפי דולרים. בין האורחים שהגיעו לחגוג עם הזוג הטרי היו שלישית "מה קשור", דורית בר אור, השחקן איתי תורג'מן, ששיחק את אחיה ועוד חברים קרובים.

בכניסה לבית חיכה לאורחים שלט אותו הכינו הזוג, בו הם מבקשים לא לצלם את החתונה ולא להעלות תמונות לרשת האינסטגרם. אם לא די בכך, הזוג אף בחר שלא לצאת להצטלם בפני הצלמים שחיכו להם מחוץ לבית, כפי שכנהוג בחתונות של מפורסמים. אממה, לא אחת כמו וואלה! סלבס תתן למכשול קטן שכזה לעצור אותה. הגברת ההורסת של עולם הרכילות שמה את ידיה על וידאו בלעדי הישר מרגע החופה המרגש, בו השניים נשבעו אמונים אחד לשני מול קהל של אורחים וחברים שהריעו להם ללא הפסקה.

מלבד מטעמים כיד המלך ובדיחות של אמא שוש, נהנו האורחים גם מהופעות של אריאל זילבר, מיכה שטרית ו'מה קשור'. כולם אפילו זכו האורחים לשמוע גם את יונתן, בנה של יעל, שעלה לשיר אל מול האורחים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
חתונה יעל פוליאקוב. צילום גולשים,
הכל דבש!/צילום גולשים
חתונה יעל פוליאקוב. צילום גולשים,
יפים ונשואים. פוליאקוב ומילוא/צילום גולשים

פוליאקוב ומילוא הכירו לפני שנתיים, לאחר שיעל הגיעה לטיפול פסיכולוגי אצל אמו של אלעד - כפי שסיפרה בעצמה. השניים, התאהבו ותוך זמן קצר מאוד עברו לגור יחד. בחודש יולי האחרון השניים בישרו לאומה שהם מצפים לצאצא ראשון ומשותף.

עבור פוליאקוב מדובר בסיבוב שני, לאחר שהיתה נשואה לבמאי עופר זר, עימו הביאה לעולם את בנה הבכור יהונתן בן ה-13. ברזומה הרומנטי של השחקנית אפשר למצוא גם את אביב גפן, ציון ברוך ורן דנקר.


וואלה! סלבס מחכה שרפי טרפת ודנית זמרת החתונות יעלו להופיע בחתונה של יעל .


בואו לרכל על החתונה של יעל פוליאקוב בפייסבוק של וואלה! סלבס

יעל פוליאקוב חתונה. ניר פקין
לא לצלם, סבבה?/ניר פקין
יעל פוליאקוב. דרור סרי,
"מאמי, אחר כך אתה מביא לי חמוצים ושוקולד, כן?"/דרור סרי
יעל פוליאקוב. דרור סרי,
רומנטי. פוליאקוב ומילוא מדגמנים/דרור סרי
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully