וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכיר בתעשייה: "הכל שקר, המשטרה מכפישה את שמה"

וואלה! סלבס

13.10.2014 / 15:21

סערת הזמרת המעורבת בתקיפה מקבלת פן חדש, עדות של מקורב לזמרת ובכיר בתעשיה שהגיע לזירת הפשע המספר כי הסיפור רחוק מהמציאות והמשטרה נוהגת בחוסר אחריות. אליו מצטרפת גם יוצאת "האח הגדול" אורטל בן דיין שתוקפת את כלי התקשורת ואת המשטרה. וואלה! סלבס חושפת

ניידות של משטרת התנועה. ספטמבר 2014. חטיבת דובר המשטרה
"הכל שקר, המשטרה מכפישה את שמה"/חטיבת דובר המשטרה

פרשת הזמרת מסתעפת, אחרי שקראתם את עדותה של הזמרת, עכשיו מגיע עדותו של בכיר בתעשייה המקורב לזמרת ששמה נקשר בתקרית האלימה. על פי עדות המקורב הסיפור שסוקר בתקשורת רחוק מהמציאות ומדובר בנקמה קטנונית של המתלונן וכמו כן כמו מדובר בחוסר אחריות של המשטרה שעל פי דבריו הדליפו את הסיפור לתקשורת והתירו את דמה של הזמרת.

על פי המקורב, שלא היה נוכח בזמן התקרית האלימה אלא הגיע מספר רגעים לאחר שהדרמה התרחשה בבית קפה מוכר בדרום תל אביב הדברים המתוארים בתקשורת הם בגדר שקר מוחלט. על פי המקורב אותו אזרח, שכנראה היה תחת השפעה של חומרים אסורים הגיע בשעות הצהריים לאותו בית קפה והחל להתווכח עם בעל הבית, ויכוח שהוביל לקטטה אלימה ולפציעתו של אותו אזרח.



רוצים עוד חדשות חמות?
צפוף בסוכה: משפחות מפורסמות מרובות ילדים
צפו: ישראל אטיאס מראיין את חן אמסלם
בחירת הגברים: האשה הסקסית בעולם היא פנלופה קרוז

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נכחה גם היא באירוע, אורטל בן דיין/מערכת וואלה!, צילום מסך

במהלך הוויכוח זרק האזרח לכיוונה של אותה זמרת שהייתה עדה לקטטה יחד עם חברתה, פליטת ריאלטי מפורסמת איתה ישבה לקפה והיו עדות "את יודעת מה קרה באמת", לאחר שהרוחות נרגעו, אותו אזרח שגם נפצע, התפנה את המקום. לפי עדי ראיה שנכחו בקום, הזמרת עזבה את הסירה לאחר מספר דקות לכיוון מכוניתה אותו אזרח עקב אחריה לחנייה שם ביקש ממנה כסף כדי שיוכל ללכת לבית החולים."הזמרת סירבה לבקשתו של המתלונן" כך מספר היום אותו בכיר " וזו כנראה הסיבה שהחליט להגיש תלונה במשטרה נגדה על כך שלקחה חלק פעיל בקטטה האלימה".


עוד הוסיף המקורב, כי נדהם מאופן פעולתה של המשטרה ואף ציין "המשטרה אפילו לא בדקה את הפרטים ומיהרה להכפיש את שמה של הזמרת בכלי התקשורת".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
" תרבות עיתונאית ומשטרתית רקובה רודפת כותרות במקום אמת". אורטל בן דיין תוקפת/מערכת וואלה!, צילום מסך

לעדותו של הבכיר בתעשיה מצטרפת עדותה של העיתונאית ויוצאת "האח הגדול" אורטל בן דיין שיוצאת בעמוד הפייסבוק שלה להגנתה של אותה זמרת, "הפרסומים על ה"זמרת המפורסמת" בקפה אלבי זו פארסה. הזמרת הגיעה לשתות איתי קפה ובאותו זמן ובלי שום קשר אליה פרצה תגרה מחוץ לבית הקפה".
בפוסט שעלה לפני זמן קצר לעמוד הפייסבוק שלה סיפרה בן דיין על השתלשלות האירועים, "לקפה הגיע בחור נרקומן שמסתובב באזור ועושה מידי פעם באלגן, הפעם הוא איים על אביתר, הברמן של בית הקפה. חבר של אביתר, תומר, שהוא לקוח של הבית קפה ונכח במקום התעמת איתו ותקף אותו עם כיסא. כתוצאה מהתקיפה הנרקומן נפצע בידו.
ניסינו להרגיע את הרוחות ולהפריד כוחות. רופא שנכח במקרה במקום חבש את ידו, נתנו לו מים וגם הזמנו לו אמבולנס.
בכל הזמן הזה "הזמרת המפורסמת" ישבה בפנים וחיכתה לי בזמן שאני מנסה להרגיע את הסיטואציה."

לסיום שלחה בן דיין חץ לכיוונם של כלי התקשורת והמשטרה שמיהרו לדבריה לצאת בהכפשות "ההכפשות עכשיו שצצות מכל עבר הן תוצאה של תרבות עיתונאית ומשטרתית רקובה רודפת כותרות במקום אמת".


גם בשיחה עם וואלה! סלבס ממשיכה בן דיין באותו קו הגנה התומך בחברתה ומספרת על העוול הגדול הנגרם לה, "נכון, היא הייתה שם אבל לא הייתה קשורה לזה, חבל שהתקשורת והמשטרה עושה כותרות על חשבונה. התלונה הוגשה כפי הידוע לי נגד אותו בחור תוקף ולא נגד הזמרת".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"חבל שהתקשורת והמשטרה עושה כותרות על חשבונה"/מערכת וואלה!, צילום מסך

כזכור, מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי התקיפה לכאורה אירעה במסעדה ברחוב הגדוד העברי בתל אביב. לטענתו של האיש, הוא הותקף במהלך ויכוח עם כמה סועדים שישבו סביב השולחן שבו ישבה הזמרת. לדברי האיש, הוא נפצע אך סירב להתפנות באמבולנס שהגיע למקום ואף סירב להגיש תלונה במשטרה. לאחר שטופל במקום על ידי חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום, הוא עזב את המקום.


אתמול התקבל דיווח מבית החולים איכילוב שהאיש הגיע לחדר המיון עם שבר בידו. אז, הוא הסכים למסור עדות בפני משטרת מרחב יפתח. לטענתו, הוא זיהה רק את הזמרת מבין הסועדים לצד התוקפים. עוד אמר כי מיד לאחר התקיפה פנתה אליו הזמרת והציעה לו "דמי שתיקה" על מנת שלא יפנה למשטרה.




בואו לרכל בפייסבוק של וואלה! סלבס על הפרשה המסעירה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully