וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הילולה! יעל פוליאקוב מתחתנת

וואלה! סלבס

3.9.2014 / 15:45

פרסום ראשון: שנתיים של זוגיות, פלוס הריון מתקדם אחד - גרמו לשחקנית לומר "ברור שכן" להצעת נישואים מבן הזוג אלעד מילוא. בקרוב מאוד פוליאקוב תצעד אל עבר החופה ותישבע אמונים. וואלה! סלבס דבש

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
שיהיה במזל. יעל פוליאקוב ואלעד מילוא/מערכת וואלה, צילום מסך

נראה שטרנד חדש פוקד את נשות הביצה המקומית: קודם הן נכנסות להריון ורק אז מקבלות הצעת נישואים מבן הזוג האוהב. אחרי אפרת גוש ונינט טייב המזמרות, כעת גם השחקנית יעל פוליאקוב מצטרפת לטרנד הנוצץ.

כן, אתם יכולים לסמס מזל טוב למצחיקנית ההורסת (שוב), שקיבלה לאחרונה הצעת נישואים מבן הזוג אלעד מילוא בן ה-30. לאחר כשנתיים של זוגיות, שהתקיימה בעיקר הרחק מעין התקשורת וצלמי הפפראצי. את הצעת הנישואים המרגשת, קיבלה פוליאקוב, במהלך חופשה רומנטית עם בן הזוג באילת.


עוד סיפורי רכילות:
טל גלבוע מגיבה על השמועות: "מפיצים שקרים"
זוג מוזר: מה הקשר בין מרגול ובוי ג'ורג'?
עומר דרור VS שלומית מלכה

יעל פוליאקוב. אביב חופי
בקרוב תלבשי לבן הריוני. יעל פוליאקוב/אביב חופי

פוליאקוב ומילוא הכירו לפני שנתיים, לאחר שיעל הגיעה לטיפול פסיכולוגי אצל אמו של אלעד - כפי שסיפרה בעצמה. השניים, התאהבו ותוך זמן קצר מאוד עברו לגור יחד. לפני כחודש, התבשר עם ישראל על כך שהשניים מצפים לילד משותף ומשמח. כעת, כאמור, אפשר לסמס להם שוב מזל טוב!


עבור פוליאקוב מדובר בסיבוב שני, לאחר שהיתה נשואה לבמאי עופר זר, עימו הביאה לעולם את בנה הבכור יהונתן בן ה-13. ברזומה הרומנטי של השחקנית אפשר למצוא גם את אביב גפן, ציון ברוך ורן דנקר.


את הסיבובים השניים שלה, וואלה! סלבס עושה רק בבורגר ראנץ'.


רכלו על החתונה של יעל פוליאקוב בפייבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully