וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל גלבוע מגיבה על השמועות: "מפיצים שקרים"

וואלה! סלבס | צילום: ניר פקין

3.9.2014 / 12:11

רגע אחרי שזכתה בריאליטי, הרשת התמלאה בשמועות על הפקת "האח הגדול" - שכיוונה לכך שהטבעונית הלוחמנית תצא אחרונה מהבית הסגור. כעת, גלבוע מגיבה למבקרים. וואלה! סלבס מעודנת

ניר פקין

טל גלבוע לא זכתה ב"האח הגדול" ביושר? מאז שיצאה אחרונה מהבית כזוכת העונה השישית של הריאליטי בסוף השבוע האחרון, הרשת התמלאה בשמועות על כך שהפקת התכנית כיוונה לזכייתה של הטבעונית הבלונדינית - שהתמודדה על המקום הראשון ראש בראש מול אלדד גל עד, המתנחל לשעבר. כעת, גלבוע עונה למבקרים וטוענת שמדובר ב"המון שקרים". אאוץ'.

אמש (ג') כשהגיעה למסיבת יום ההולדת של אחד התומכים הגדולים שלה מהבית, דורון מירן, גלבוע חילקה חתימות והצטלמה עם המעריצים החדשים - אך גם ענתה לשאלות המסקרנות. "היה ברור דבר אחד, הזכייה הזו, ההשתתפות ב"האח הגדול', האומץ להביא מישהי כמוני - זה בסך הכל נועד להצלת חיים", הבהירה את עמדתה. "הזכייה, הכסף, זה כיף ונותן ראש שקט. אבל זה נועד להפסיק לפגוע במי שלא עשה לנו שום דבר רע".


עוד סיפורים נוצצים:
שוק: קים קרדשיאן בעירום מלא
זוג מוזר: מה הקשר בין מרגול ובוי ג'ורג'?
אחרי הפרידה: עומר דרור VS שלומית מלכה

טל גלבוע. ניר פקין
"תמיד אומרת את האמת". טל גלבוע ובן הזוג ערן יוז/ניר פקין

כשהתבקשה להתייחס לשמועות על ההפקה שכיוונה לזכייתה בעונה, ביקשה שישתפו אותה בשמועות. רגע אחר כך, הסבירה כי " יצאו מיליון שקרים, שמעתי את חלקם, על שיחות נזיפה. הכל בסדר, אנחנו סבבה, אני קרועה על 'האח הגדול'. אני כל יום מתפעלת מהאומץ הזה, שידעו מי אני, מה אני עושה ואיך אני מדברת", אמרה. "הם ידעו שכניסה שלי לבית זו פגיעה כלכלית באנשים הכי עשירים במדינה, אז עזבו את השמועות - אם אתם רוצים לדעת משהו תשאלו אותי, אני תמיד אומרת את האמת". הידד.


וואלה! סלבס תמיד אומרת את האמת, גם כששואלים אותה אם היא מעדיפה את הג'חנון שלה עם ביצה חומה או בלי. ליקוק.


רכלו על הזכייה של טל ב"האח הגדול" גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully